Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Άνοιξη παρά τέταρτο!

Άντε τον βγάλαμε κι αυτόν τον χειμώνα. Χθες βρήκα στον κήπο πατημασιές δίπλα στις φρέζες. Θαρρώ πως είναι τα χνάρια της Άνοιξης. Ταιριάζει γάντι το αποτύπωμα. Μέρα ηλιοφώτιστη. Τράβηξα τις κουρτίνες να μπει ο ήλιος, άνοιξα τα παράθυρα, τίναξα τη σιωπή απ’ το χαλάκι μπροστά στο τζάκι και έσβησα πια τη λάμπα θυέλλης.
Ύστερα βγήκα στον κήπο. Μύριζε φρεσκάδα απ’ το άγγιγμα
της μέρας. Οι πρώτες ηλιαχτίδες κυνηγούσαν τις γκρίζες σκιές του χειμώνα. Η ζωή έρπει ανάμεσα στα νιοβλάσταρα που πέταξαν καινούργιες φύτρες. Ξεσκόνισα τις χελιδονοφωλιές να ‘ναι έτοιμες και έβαλα νερό στο τασάκι για τα σαλιγκάρια. Στάθηκα ώρα και χάζεψα την ομορφιά μιας ανθισμένης ροδακινιάς.
 –Εε Καλημέρα! της φώναξα
 Και κείνη όλο χαρά μου ‘στειλε με τους ψίθυρους του αέρα δυο πέταλα απ’ τα άνθη της. Με κλωστές από όνειρα έφτιαξα παρτέρια και έσπειρα σπόρους ελπίδας. Όταν φυτρώσουν τα λουλούδια θα φτιάξω ένα μπουκέτο να το χαρίσω στην Άνοιξη.
 Η ζωή καθρεφτίζεται σ’ ένα νάρκισσο που άνθισε ήδη και οι ίριδες περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους.

Με τέτοια ομορφιά πώς να μη σκεφτείς τους στίχους του Τ. Λειβαδίτη:  «Κύριε, όλα από σένα ξεκινούν κι όλα σε σένα θα ‘ρθουν να τελειώσουν. Κι η Άνοιξη δεν είναι παρά η νοσταλγία σου για κείνες τις λίγες ώρες που έζησες στη γη»

Καλό κι ευλογημένο μήνα

Άννίκα

12 σχόλια:

  1. Εδώ έχουμε ακόμη χιόνια να τ'αγκαλιάζει ήλιος θερμός κι ανοιξιάτικος! Πολύ χαίρομαι που εντοπισες τα χνάρια της Άνοιξης! Σίγουρα κάπου κοντα στις μυρωδατες φρεζες θα τρυπωνε...
    Καλό μήνα Αννικα μου, κι ευλογημένο, οπως λες κι εσύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα μου αν δεν είχαμε χειμώνα, η Άνοιξη δεν θα ήταν τόσο ευχάριστη. Αλλά αν δεν τη βρούμε τη φτιάχνουμε. Που θα πάει θα'ρθει και από κει, πόσο πια να αργήσει;
      Καλό Μήνα!

      Διαγραφή
  2. Ωωωω τι όμορφη υποδοχή του μήνα της Άνοιξης! Τι ωραίες εικόνες και συναισθήματα που μου γέννησε το γραπτό σου!! Αυτά τα παρτέρια που έφτιαξες με κλωστές από όνειρα εύχομαι να βλαστήσουν...
    Καλό γλυκό μήνα Άννα μου Αννίκα μου!Με το καλό να φύγει ο χειμώνας να υποδεχθούμε την Άνοιξη
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου φυλάξω μια αγκαλιά με τα πιο όμορφα όταν βλαστήσουν.
      Σ'έυχαριστώ Άννα μου.Καλό και ευλογημένο μήνα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα γλυκιά μου φίλη και..αυτό με τα σαλιγκάρια δεν το είχα σκεφτεί!!! Αύριο στο κτήμα θα το εφαρμόσω.Άνοιξη ..άνοιξη είναι η εποχή μου, είναι οι μήνες μου και δεν τους αλλάζω ούτε με το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω πως πίνουν νερό μια και έρπουν για να το βρουν. Διάβασα ότι είναι και τυφλά και κωφά.Έτσι "ποιητική αδεία " είπα να το ταιριάξω. Ζηλεύω τις εξορμήσεις σου στο κτήμα. Παρόλο που έχω μεγάλο κήπο, δεν παύει να είναι μέσα στην πόλη.
      Χθες βράδυ η αιθαλομίχλη ήταν μια απελπισία. Γενικά αυτή η πόλη είναι μια απελπισία. Ελπίζουμε στο καλύτερο πάντα
      Αχτίδα μου να είσαι καλά.Καλό μήνα με υγεία!

      Διαγραφή
  4. Εύχομαι τον Μάρτιο η ελπίδα να γίνει πράξη, Αννίκα μου. Καλό μήνα και μια όμορφη άνοιξη έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μία μου, μακάρι! Καλό μήνα με χαμόγελα και περισσότερες όμορφες δημιουργίες.

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Αννίκα μου.
    Μακάρι ο Μάρτης να γλυκάνει τις πληγές και να φωτίσει τις μέρες μας.
    Πλησιάζει η Σαρακοστή... ώρα να ξεπλύνουμε τις ψυχές μας από τη σκόνη των μικρών πραγμάτων... σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σταυρούλα μου καλό κι ευλογημένο μήνα!
      Μ' αυτήν την ηλιοφάνεια βλέπεις αλλιώς τον κόσμο. Έναν συναρπαστικό κόσμο συναισθημάτων που μπορεί να φωτίσει τις μέρες μας. Τώρα θα σπείρουμε τους σπόρους αγάπης για να θερίσουμε τα υστερνά μας όνειρα.
      Σταυρούλα να είσαι καλά Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Αννίκα μου μα, πόσο όμορφα λόγια έβαλες για να μείνουν στην ψυχή οι πολλές μυρωδιές και τα χρώματα του Μάρτη που μυρίζει Ανοιξη !! Τι όμορφα αλήθεια !!Οι φρέζιες και τα ζουμπούλια είναι έτοιμα να ανθίσουν και την επόμενη φορά που θα δω σαλιγκάρι θα έχω στο νου μου τα λόγια σου !! Να έχεις καλή εβδομάδα !! Πολλά φιλιά καλή μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να παγιδεύσουμε τις λίγες ώρες ηλιοφάνειας Νικόλ μου πριν ο Μάρτης αρχίσει τα τρελά του. Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται πολύ φαντασία (ή τρέλα) για να βάλεις (έστω και σ' ένα κείμενο) τα σαλιγκάρια να πιουν νερό. Πάντως ένας υπέροχος γκρίζος κόσμος σιγά-σιγά αποκτά χρώμα κι αυτό μας αρέσει.
      Να είσαι καλά Νικόλ μου Καλή εβδομάδα και έναν ακόμη καλύτερο μήνα.
      Σε φιλώ...καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή