Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Οκτώβρης!


Τώρα που η μέρα δεν είναι σαν και πρώτα ξάστερη, η μοναξιά κεντά τις λέξεις στον καμβά ενός γκριζογάλανου ουρανού, σαν υπόσχεση, σαν φιλόδοξη περισυλλογή για το χειμώνα. 

Καιρός των χρυσανθέμων, δροσοσταλάγματα κυκλάμινων σε χρώμα μωβ, ιριδίζουσες των φύλλων αποχρώσεις, πλανέματα της φύσης παραδομένα στο φαιοκόκκινο σαν ώριμη θλίψη κι η θύμηση ανέμη του παλιού καιρού να στροβιλίζεται στην πρώτη ψύχρα και να θυμίζει πως μας άγγιξε κιόλας το φθινόπωρο.

Κι αν οι μέρες μας είναι γεμάτες μελαγχολία, οι Κυριακές θα είναι γενναιόδωρες, γεμάτες ήχους κι αρμονία. Γιατί πάντα τις Κυριακές ξαναγυρνούν τα ξενιτεμένα όνειρα αναζητώντας ένα απάγκιο. Καλό Μήνα!

Οκτώβρης     Αννίκας...δια χειρός


28 σχόλια:

  1. ὄμορφο κείμενο, τρυφερό,ποιητικό, εὐαίσθητο. Νὰ εἴσατε καλὰ ποὺ μᾶς χαρίζετε αὐτὰ τὰ ὑπέροχα γραπτά π.κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κωνσταντίνε!
      Να είστε και σεις καλά και Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Ααααααα, μα αυτό δεν είναι μόνο ενα κείμενο!
    Πίνακας ζωγραφικής είναι, με όμορφα χρώματα αρμονικά δεμένα μεταξύ τους!
    Αγαπημένα χρώματα. Αυτά του Οκτωβρίου.
    Καλό μήνα Αννίκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζωή Αρτίστα μου έχει ανάγκη και το γέλιο και το δάκρυ, και τη φαντασία και τα όνειρα για να αντέξει. Και ο Οκτώβρης πάντα βαραίνει σαν μια καινούργια αρχή. Μακάρι να είναι όμορφη και γαλήνια, στο εύχομαι!
      Σ'ευχαριστώ!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά πίνακας ζωγραφικής είναι, έτσι όπως τόσο ποιητικά γράφεις Αννίκα.
    Είναι ωραίος μήνας ο Οκτώβρης!
    Μας φέρνει λίγο την ψύχρα στην αρχή του και λίγο από κρύο προς το τέλος του.
    Μήνας με σκέψεις καθαρές πάνω σε καμβά φθινοπωρινών χρωμάτων.
    Ρομαντικός τόσο όσο.

    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις απέδρασα απ' τον πίνακα αφήνοντας ανοιχτό το παράθυρο να μπει δροσιά του Οκτώβρη
      Ρομαντικός κι ονειροπόλος Στέλλα μου όπως το λες
      Καλό μήνα και για σένα!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα που γράφεις Αννίκα μου! Ποίηση είναι αυτή! Με γέμισες συναισθηματα και ρομαντισμό
    Καλό γλυκό μήνα να έχουμε
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Άννα μου!
      Παραμένω αθεράπευτα ρομαντική κι αυτό που γράφω ανάγκη είναι της ψυχής να εκφραστώ, να αφηγηθώ μια σκέψη, να απελευθερώσω συναισθήματα. Και επειδή εύκολα βαριέμαι το γράψιμο μου δίνει μια ισορροπία.
      Και τις δικές μου ευχές για έναν όμορφο Οκτώβρη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Έτσι είναι το Φθινόπωρο καλό μήνα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι γλυκά που καλωσορίζεις το νέο μας μήνα Αννίκα μου
    Καλό μήνα λοιπόν με ότι μας φέρει , το μόνο σίγουρο είναι ότι οι χάλκινοι χρωματισμοί θα έχουν τιμητική θέση !!ΣΕ φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μόνο Νικόλ μου και αισιοδοξία.
      Μακάρι η λάσπη απ'τα παπούτσια μας να μη φτάσει στην ψυχή μας.
      Καλό μήνα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Bάζω άλλο ένα θαυμαστικό πλάι στον "Οκτώβρη" σου.
    Για την απόλυτη αίσθηση που "ζωγράφισες", με τα χρώματα και τις μυρωδιές του φθινοπώρου.
    Για το απάγκιασμα της ψυχής που ένιωσα, στη διάρκεια της ανάγνωσης.
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου! Να περνάς τη ζωή σου ονειροβατώντας είναι κι αυτό μια κάποια λύση.
      Λίγο της παλιάς σχολής, λίγο ονειροπόλα χάνομαι καμιά φορά στην αναζήτηση της σκέψης κι ύστερα προσπαθώ να την αποδώσω σε στίχο ή εικόνα. Το ξέρεις καλύτερα απο μένα η έμπνευση δεν έχει συνταγή. Όλα μπορούν να γεννήσουν έμπνευση και σε προκαλούν να χτίσεις εικόνες.
      Σ'ευχαριστώ θερμά και εύχομαι καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. "Γιατί πάντα τις Κυριακές ξαναγυρνούν τα ξενιτεμένα όνειρα αναζητώντας ένα απάγκιο..."

    Χριστέ μου! Τι έγραψες Αννίκα μου!
    Όχι δεν λέω κάτι παραπάνω από αυτό. Νιώθω θα προσβάλω αυτήν την ιερή σου γραφή. Νιώθω ότι θα τσακίσω κάτι ακριβό και κρυστάλλινο. Μένω να το διαβάζω, να το βλέπω, να γεμίζει την καρδιά μου.
    Στέλνω το σεβασμό και την αγάπη μου.
    Καλό μήνα Αννίκα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μάταιο να ζωγραφίζεις ότι μπορείς να περιγράψεις, είπε ο Πικάσο.
      Η ίδια η ζωή και η φύση είναι η έμπνευση για να γράψεις, αρκεί να δώσουμε προσοχή σ’ αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Ευαισθησία και λίγο φαντασία χρειάζεται.
      Δεν υπάρχει κανόνας στο γράψιμο, παρά ανάγκη να ισορροπήσω τον μέσα μου εαυτό μ’ αυτό που σκέφτομαι.
      Όταν μικρή με ρωτούσαν τι θα γίνω όταν μεγαλώσω, έλεγα δασκάλα, αλλά θα γράφω και παραμύθια. Τώρα πια σκέφτομαι πως τα παλιά όνειρα πρέπει να τα αερίζουμε σαν τις κουβέρτες, να μην τα τρώει ο σκόρος.
      Γιάννη σ'ευχαριστώ και εύχομαι από καρδιάς Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Αχ ναι, Αννίκα μου, τα χρυσάνθεμα, τα μικρά κυκλάμινα που ανακαλύπτω και η ίδια σε χωμένες γωνιές του κτήματος μου και τα φύλλα της καρυδιάς που σιγά σιγά πέφτουν αθόρυβα είναι το φθινόπωρο στο βουνό όπου ζω και αισθάνομαι τόσο τυχερή που αυτή η κατά τα άλλα για μένα ζόρικη εποχή έχει τόσα να όμορφα να δώσει!
    Θα σου ευχηθώ από καρδιάς να είναι πολύχρωμος ο Οκτώβρης σου και γλυκός όπως σου αρμόζει!
    ΑΦιλάκια ηλιόλουστα και ακόμα ζεστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθε μια θύμηση παλιά πολύ και χτύπησε
      την πόρτα της θλιμμένης της ψυχής μου...
      Ήταν ένα θλιμμένο δειλινό
      ξερά τα φύλλα πέφτανε
      οι γερανοί στο νότο πέταγαν

      Μεσ' τη γαλήνη τα καράβια αρμένιζαν
      και συ φτωχή ψυχή κάτι περίμενες...

      Νίκος Καββαδίας

      Δυο λέξεις γύρεψα Στεφανία μου απ' το φθινόπωρο. Να μαι καλά και ίσως του χρόνου ο ανεμοδείκτης της ζωής να βρίσκεται στραμμένος σε πιο γαλήνια μονοπάτια.
      Εκεί στο βουνό σου να είναι οι μέρες του Οκτώβρη αδιατάρακτες, γεμάτες ομορφιά.
      Από καρδιάς φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Μα αλήθεια! Τι πίνακας η εγγραφή σου!
    (καλά λέει η Αρτίστα)

    Δεν λέω τίποτ'άλλο..

    Σου αφήνω την πιο όμορφη Καλησπέρα μου και σε χαιρετώ
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι η δική μου γραφή Σμαραγδούλα αλλά ο τρόπος που ο καθένας βλέπει τον κόσμο.
      Η γνώμη σας και τα σχόλια είναι πολύτιμα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ και εύχομαι μια όμορφη μέρα κι έναν ακόμη καλύτερο μήνα.

      Διαγραφή
  11. Πως να μην ζωγραφισει η σκεψη με τόσα χρωματα που εχεις αφησει εδω μέσα Αννικα μου!!!
    πινακας με ολα τα φθινοπωρινα ειναι σημερα η γραφή σου...ευαισθησια καρδιας θα το ελεγα..
    Χαρηκα που ησουν η τυχερή μου...
    Να περνας ομορφα οτι και να γραφεις...και εμεις μαζί σου.. καλο μηνα να περασεις φίλη μου..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρούλα μου!
      Σ' ευχαριστώ για πολλά (την παρουσία σου, τα καλά σου λόγια, την αξιοπρέπεια, την γενναιοδωρία)κυρίως όμως σ' ευχαριστώ για την ανιδιοτελή προσφορά και την αγάπη σου.
      Σήμερα που οι σχέσεις των ανθρώπων γίνονται όλο και πιο δύσκολες είναι ευλογία
      αυτή η επικοινωνία έστω και μέσα από εδώ.
      Να είσαι καλά Ρούλα μου και να έχεις έναν όμορφο μήνα.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Αγαπώ το Φθινόπωρο, αγαπώ τον Οκτώβριο...." Αν δε βρέξει, ας ψιχαλίσει, πάντα κάτι θα δροσίσει ". τα χρώματα, τις μυρωδιές του, τις ψιχάλες και τις δροσιές του...Αννίκα μου τον ζωγράφισες τόσο ποιητικά και όμορφα τον αγαπημένο μήνα...σ΄ευχαριστώ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κλαυδία μου, σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη. Ο Οκτώβρης να γεμίζει με τις ομορφιές του την ψυχή σου!

      Διαγραφή