Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Ένα αναπάντεχο δώρο!


Οι λέξεις μπορεί να λιγοστεύουν, η καλοσύνη, η ανθρωπιά, η αγάπη μέσα από  χαρακτήρες
σαν της Σμαραγδένια... ποτέ
Η περπατησιά της ψυχής της έχει κάτι απ’ την αγνότητα της Μακεδονίας και την λεβεντιά της Κρήτης. Έχει κάτι παραπάνω από την ανάγκη επικοινωνίας που διαμορφώνει μια σχέση πίσω απ’ την οθόνη ενός υπολογιστή.
 Δεν μετράει τις ανθρώπινες σχέσεις με το ζύγι. Γιατί απλά είναι απ’ τους ανθρώπους που μοιράζεται με ανιδιοτέλεια χρόνο, ψυχή και συναίσθημα και η προσφορά αποκτά άλλο νόημα και αξία και τα χαμόγελα γίνονται πιο αληθινά κι ο δρόμος που φέρνει κοντά τις καρδιές των ανθρώπων γίνεται πιο πλατύς.
 Ποιος είπε πως ο κόσμος αυτός δεν έχει καλοσύνη!
Ρούλα μου με απεριόριστη εκτίμηση θερμά σ’ ευχαριστώ γι αυτό το μοίρασμα της ψυχής σου!

Αννίκα

43 σχόλια:

  1. Πιστεύω πως το δώρο είναι μια μεγάλη υπόθεση, από πολλές πλευρές. Είναι εκτίμηση είναι νοιάξιμο είναι σκέψη. Αννίκα μου πρέπει να νοιώθεις πολύ τυχερή και με το δίκιο σου.
    Όμως θέλω να ρωτήσω, ότι η Ρούλα τα έχει φτιάξει όλα αυτά το φαντάζομαι αλλά γράφει και βιβλία;
    Τί bloggers έχουμε εμείς!!!
    Τί εξαιρετικά παιδιά!

    Εύχομαι να τα απολαύσεις όπως πρέπει όλα.
    Επίσης να σου πω πως μ αρέσουν και τα τριανταφυλλάκια πάνω στο τραπέζι σου :-)))
    Τί ωραία να πίναμε καφεδάκι εκεί πάνω, να μπορούσαμε ε;

    Καληνύχτα Αννίκα μου
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στέλλα μου ήταν και για μένα έκπληξη τα ποιήματα της Ρούλας. Πολυτάλαντη γυναίκα με μαγιά απ' τη Θεσσαλονίκη. Ναι είναι όμορφη η γειτονιά μας.
    Λοιπόν, 8.30-9 το πρωί πίνουμε καφεδάκι. Νοερά θα είμαστε δίπλα και θα τα λέμε σαν δυο παλιές καλές φίλες Εε τι λες! Μ' αρέσει η ιδέα.
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αννίκα μου, καταλαβαίνω την έκπληξή σου όταν άνοιξες το δεματάκι. Η Ρούλα μας είναι θησαυρός. Στο πλέξιμο μοναδική. Αλλά για τα ποιήματα ούτε εγώ το γνώριζα! Τι να πω? Πολυτάλαντη. Να τα χαρείς τα δώρα σου, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυτάλαντη πραγματικά η Ρούλα, να ναι καλά!
      Σ'ευχαριστώ Μία μου καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Είχα την χαρά να γνωρίσω από κοντά την Σμαραγδένια και ξέρω πως τα όσα λες είναι σταγόνα σε ωκεανό. Συμπολίτισα και φίλη, από αυτές τις φίλες καρδιάς που μουχάρισε οχώρος αυτός. Να χαρείς τα δωράκια σου φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι η Ρούλα Αχτίδα μου, ένα ανοιχτό μυαλό και πάνω απ'όλα μια ανοιχτή καρδιά.
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Χτύπησε πάλι η γνωστή τρομοκρατική οργάνωση που φέρει το όνομα "Ρούλα", ε;
    Να προσέχεις Αννίκα μου. Η "δράστις" αυτή, είναι αμείλκτη.
    Διακινεί μεγάλες ποσότητες αγάπης, κρυμμένες σε πακέτα που στέλνει ολούθε.
    Επίσης έχει κατηγορηθεί πολλάκις, για ενεργή συμμετοχή σε δράσεις αλληλεγγύης, σε φιλανθρωπικά δρώμενα και σε επαναστατικά μανιφέστα, τύπου: "Να αγαπάτε και να χαμογελάτε"...

    Υ.Γ. Θα σου φέρει καλοτυχία το δώρο της. Τσεκαρισμένο 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως η Ρουλά εφαρμόζει ακριβώς τη θρησκευτική εντολή «αγάπα τον πλησίον ως σ’ εαυτόν» Είναι ένας άρτος που διαρκώς μερίζεται και ποτέ δεν τελειώνει. Το σημαντικό είναι ότι το ζει, το απολαμβάνει, νοιάζεται, γεμίζει τη ζωή της με νόημα και αξίες.
      Σ' ευχαριστώ Μαρία μου, θα χω το νου μου.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Αυτά τα δώρα πιστεύω είναι πολύ σημαντικά. Κρύβουν μεγάλη τρυφερότητα και ανθρωπιά. Μέσα στον κόσμο του διαδικτύου αναδεικνύουν μια άλλη του πλευρά. Την ουσιαστική. Να λοιπόν που σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα υπάρχει γόνιμο το έδαφος να καλλιεργηθεί κάτι θετικό.
    Αννίκα μου να τα χαρείς τα δώρα σου κορίτσι μου.
    Και η Ρούλα μας γλυκύτατη όπως πάντα.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπε λοιπόν στην προς Κορινθίους επιστολή: "κι αν μοιράσω όλα τα υπάρχοντά μου στους φτωχούς, σε τίποτα δεν με ωφελεί αν δεν έχω αγάπη"
      Κι ο Μπουσκάλια λέει: " Αγαπάς για ν' αγαπάς κι όχι για να πάρεις ανταπόδοση"
      Εε αυτό ακριβώς κάνει η Ρούλα. Και η ανάμνηση ενός χαμόγελου απ' την προσφορά της θα μείνει για πολύ καιρό. Να είναι καλά!
      Την καλησπέρα μου Γιάννη σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Τωρα εγω τι να πω που εχω κοκκινίσει απο τα τοσο ομορφα λογια Αννικα μου; σε ευχαριστω πολύ φιλη μου, δεν έχω και κανενα κόσκινο (τα ξερουμε τα κόσκινα ε;) χι..χι..να βαλω στα μουτρα να μην φαινονται τα μαγουλα..
    Καλα στα λεει η Κανελλακι..χι..χι.. να εχεις τον νου σου..απο μκρη το χω αυτο το κουσουρι της αγαπης..μεσα απο αυτην εμαθα να γινομαι καλυτερος ανθρωπος.. οταν μοιραζομαστε ..οτι και να ειναι αυτο.. χαιρομαστε πρωτα εμεις και μετα οι αλλοι...ειναι αυτο που εγω θεωρω αυτονητο...και το ρητο μου.... κατι που διαβασα και δεν το ξεχνω..
    <>
    Δεν ειναι ομορφο φιλη μου;
    Nα είσαι παντα τυχερή..!!!!
    Μακαρι καποτε να τα πουμε απο κοντα...τι ειναι η Κρητη; μια θαλασσα δρομος...
    Ελπιζω να περασεις ομορφα τις ωρες σου διαβαζοντας Αννικα μου την αγαπη μου φιλακιαααα..!!!<3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου λίγο διάστημα σε ξέρω, διαπίστωσα όμως πως επάξια έχεις κερδίσει την αγάπη και το σεβασμό όλων. Γιατί μέσα από την αφοσίωση στην οικογένεια, βρίσκεις χρόνο να αφιερώσεις στους φίλους σου ένα κομμάτι της καρδιάς σου. Η ομορφιά, να ξέρεις, στα απλά κρύβεται.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ και εύχομαι να τα πούμε κάποτε κι από κοντά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Με κατι δυσκολες ωρες και μερες μπροστα μας..που μυαλο για επιστροφες Αννικα μου...
      Να σε ευχαριστησω παρα πολύ οπως και τα κοριτσια ολα για τα τοσο ομορφα λογια σας..!!
      ξαναδιασα το σχολιο μου και ειδα οτι το ρητο που σου εγραψα δεν γραφτηκε τελικα.. και ειναι αυτό Φιλη μου η αγαπη πολλαπλασιαζεται...
      (οταν παίρνεις γεμιζουν τα χερια ..οταν δινεις γεμιζει η καρδια) φιλω σε..

      Διαγραφή
    3. Να είσαι καλά Ρούλα. Τα κορίτσια (καλά και ο Γιάννης) και εγώ σ' ευχαριστούμε για την παρουσία σου.Εύχομαι ότι κι αν είναι να ξεπεράσεις τα δύσκολα και να χαμογελάς πάλι.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Αννίκα μου η Ρούλα είναι αυτό ακριβώς που δείχνει απλή μα συγχρόνως και πολυτάλαντη !! Δώδενα αλησμόνητες μέρες περάσαμε μαζί καιλαχταρώ πότε θα ξαναβρεθούμε !!
    ΣΕ φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσοχέρα, δημιουργική, με ευαισθησία, ακριβώς ο ορισμός της πολυτάλαντης. Μακάρι κάποτε να ανταμώσουμε.
      Καλό ξημέρωμα Νικόλ μου!

      Διαγραφή
  9. Αναπάντεχο και πολύ όμορφο δώρο!
    Διότι το Ρουλάκι είναι γνωστή χρυσοχέρα του διαδικτύου και αρέσκεται να φτιάχνει διάφορα ωραία πράγματα και να τα χαρίζει και όλο αυτό της δίνει και της ίδιας χαρά!
    Και μας έχει όλους στη σκέψη της κι έχει την έγνοια μας. Είμαι εντελώς σίγουρη γι αυτό!
    Πάντα τέτοιες χαρές σου εύχομαι Αννίκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επαναλαμβάνομαι αλλά θα πω για άλλη μια φορά πως η Ρούλα είναι απ' τους ανθρώπους με θετική ενέργεια που την μεταδίδει αυθωρεί και παραχρήμα.
      Καλέ ξεχνάω το "περασδέρι"
      Συζητήσεις επί συζητήσεων περί τούτου.
      Έβαλε το χεράκι του και ο δαίμων του ...πληκτρολογίου, δε λέω, αλλά περάσαμε μια βδομάδα καταπληκτικά.
      Αυτή είναι η Ρούλα η οποία με χαλασμένο ή όχι "λαπιτόπι" δεν ....μασάει!
      Να είναι καλά και κείνη και μεις και η παρέα μας.
      Αλληλούια!
      Φιλιά πολλά Αρτίστα μου!

      Διαγραφή
  10. αααααααααααχ η Σμαραγδενια μας ενας θησαυρος!!!
    τα ποιηματακια της τα εχω κ εχουν συνοδεψει τα παιδια μου
    σε πολλες "γιορτουλες" κ εκδηλωσεις που οργανωσαν τα τελευταια χρονια εδω στο σπιτι μας τα δυο τους!!!!!εχουν παιξει τοσο πολυ που ναι ολο το βιβλιαρακι σημειωμενο με αστερακια κ ζωγραφιες μεχρι κ καρτα δανεισμου του έβαλαν για την φανταστικη δανειστικη βιβλιοθηκη τους!!!!!εισαι τυχερη που το χεις στα χερια σου απολαυσε το!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία καλώς όρισες!
      Έχεις δίκιο για την Ρούλα. Εκτός απ' τα δώρα της έχει πάντα μια αγκαλιά κι έναν καλό λόγο για όλους. Είμαστε τυχεροί που την έχουμε!
      Να είσαι καλά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Θυμάμαι Αννικά μου, πως κληρώθηκες στης Ρούλας μας το σπιτικό και περίμενα με μεγάλη περιέργεια να δω τι θα σου έστελνε παρόλο που ήξερα πόσο δοτική και χρυσοχέρα είναι, ήμουν σίγουρη πως θα σου έδινε μεγάλη χαρά!
    Ήξερα για τα ποιήματα της και καλύτερο δώρο δεν θα μπορούσε να σου κάνει μαζί και με την θήκη για γυαλιά που είναι πάντα τόσο χρήσιμη!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά με ευχές για ένα όμορφο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω Στεφανία μου πως δεν υπάρχει ορισμός να χαρακτηρίζει την μεγαλοψυχία της Ρούλας. Είναι όλα αυτά που είπα, που είπαμε όλοι και άλλα τόσα που συνθέτουν το χαρακτήρα της.
      Γιαγιά πολυτάλαντη αφοσιωμένη στην οικογένεια, στους ανθρώπους που νοιάζεται και στους φίλους.Η κάθε σκέψη και πράξη της έχει ένα στόχο. Το χαμόγελο
      Στεφανία μου σ' ευχαριστώ
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Η Ρούλα μας είναι ένα σπάνιο πλάσμα και είμαι ευγνώμων γιά το συναπάντημά μας .....δεν έχουμε συναντηθεί προσωπικά ακόμη, μιλάμε όμως στο τηλέφωνο και φυσικά παρακολουθώ ασθμαίνουσα την παρουσία της στα μπλοκ, στις δράσεις, στην προσφορά , στο μοίρασμα της αγάπης της που είναι καταλυτικό και ατελείωτο....στην ζεστασιά και την γλύκα που εκπέμπει μέσα από τα γραπτά της, τα ποιήματά της, τα εργόχειρα, τις κατασκευές...Ενας επίγειος άγγελος !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ρούλα είναι όλα αυτά και ακόμη περισσότερα. Τα δώρα της δεν είναι μια συμβολική χειρονομία από υποχρέωση αλλά κάτι πολύ περισσότερο και κυρίως αγάπη. Ναι είμαστε τυχερές που είμαστε στη λίστα των φίλων της.
      Καλημέρα Κλαυδία μου Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Αν έχεις φίλη το Σμαράγδι, είσαι κερδισμένη από χέρι,
    πόσω μάλλον αν στείλει και "πακέτο", από όπου ξεχειλίζουν
    δωράκια και συναισθήματα πλουσιοπάροχα! Να τα χαρείς όλα!
    Καλημερούδια και φιλιά και καλή σου εβδομάδα, Αννίκα μου🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πέτρα μου!
      Χαίρομαι που πέρασες! Ποιος δεν γνωρίζει την γενναιοδωρία της Ρούλας; Ανιδιοτελής προσφορά και πραγματική αγάπη για τους φίλους. Και δεν στέκομαι βέβαια μόνο στα δικά μου δώρα. Να είναι καλά!
      Φιλιά, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Να χαίρεσαι τα δώρα σου καλό και ευχάριστο διάβασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στην προκειμένη περίπτωση δνε ισχύει το "ετσι ειναι αν έτσι νομίζετε" του Πιραντέλλο γιατί αυτή ειναι η πραγματικότητα κι ακόμη παραπάνω,σε ό,τι εχει να κάνει με τη Ρουλα της καρδιάς μας! Δεν ειναι τυχαίο οτι αγαπιέται απο γνωστούς κι άγνωστους.Η Ρουλα ειναι μια ανοιχτή καρδιά και αγκαλιά για όλους,που το μόνο που ξέρει είναι να δίνει και το μόνο που κρατά για τον εαυτό της η χαρά της ανιδιοτελούς προσφοράς.
    Αννίκα αγαπημένη καλό φθινόπωρο νάχουμε κι εσύ πάντα να δέχεσαι αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μεγάλη χαρά να σε βλέπω στην πόρτα μου. Σε ότι δε έχει να κάνει με την Ρούλα δεν θα μπορούσα να βρω κάτι κοινό με τον Πιραντέλο που συνήθιζε να αναστατώνει το ακροατήριο δημιουργώντας μια πραγματικότητα μάταιη και φανταστική. Γιατί η Ρούλα είναι όλα αυτά που είπες. Ανοιχτή καρδιά, ζεστή αγκαλιά, ανιδιοτελής προσφορά και αγάπη.
      Είναι ένας άνθρωπος που ξεχνάει αυτό που δίνει, αλλά θυμάται πάντα αυτό που παίρνει. Κι αυτό είναι αγάπη.
      Χαρά μου σ' ευχαριστώ θερμά και σου εύχομαι ένα ξεχωριστό φθινόπωρο. Λένε πως είναι το τελευταίο χαμόγελο του χρόνου. Ε και; Δεν μας πειράζει αν τα χαμόγελα είναι όσα και τα πεσμένα φύλλα.
      Φιλιά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. χαχαχχαχαχα σίγουρα το Ρουλάκι μας δεν είναι ανακατωσουρας σαν τον Πιραντέλλο και ειμαστε τυχερές εμείς που τη γνωρίσαμε και μοιραστήκαμε αυτή την αγκαλιά και την ζεστή καρδιά.Ελπίζω νάρθει και η δική μας ώρα και μέχρι τότε να χαμογελάμε κι ας κιτρινίζουν κι ας πέφτουν και ας μαραίνονται πάλι νέα θα ξαναγεννηθούν.
      Φιλιά πολλά αισθαντική μου ψυχή!

      Διαγραφή
    3. Χαχα Νομίζω πως κι οι δυο κάνουμε λάθος. Μια μικρήηη ομοιότητα διακρίνω με τον Πιραντέλλο ως προς την δημιουργική ανακατωσούρα. Πιάνει κάτι ιδέες και μας ξεσηκώνει. Τα είδες τα συννεφάκια της; Όπως και νάχει όμως την αγαπάμε.
      Φιλιά κι από μένα Χαρά μου!

      Διαγραφή
  16. πολυ ομορφο το δωρο!!Καλο μηνα να εχουμε απο αυριο με υγεια και χαρα!!!Ειχα λιγο καιρο να περασω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Γιάννη καλό μήνα και σε σένα με υγεία.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  17. Καλημερα και καλό μηνα!
    Τι ωραίο συναισθημα, αυτό του δωρου!
    Και ακομη καλυτερο οταν αυτο ειναι βιβλιο!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριάδνη μου καλό μήνα και σε σένα.
      Πράγματι ωραίο συναίσθημα με ανεκτίμητη αξία τόσο το χειροποίητο όσο και το βιβλίο.
      Να είσαι καλά καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. Αννικα μου καλημερα
    δεν μπροουσα να σου γραψω στην προσφατη αναρτηση, ηταν κλειστα τα σχολια, καταλαβα το γιατι αλλα πραγματικα δεν μπορουσα να φυγω ετσι
    ηθελα να σου πω ποσο συγκλονιστικα, ποσο εντονα συναισθηματα με διακατειχαν, θελω να σου πω πως παντα θα ζουνε μεσα μας
    ειμαι σιγουρη πως οι σκεψεις σου θα ξεχειλιζουν για παντα αγαπη

    να εισαι καλα γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ένα θέμα με ενδιαφέρει θέλω να το μοιραστώ με ανθρώπους που σκέπτονται σαν εμένα.
      Κι αυτή η ανάγκη έκφρασης που δένει τη σκέψη με την μνήμη νιώθω να ελαφραίνει την ψυχή.
      Κική μου θερμά σ'ευχαριστώ!
      Να είσαι καλά!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  19. Ότι είναι από τα χέρια της Ρούλας είναι πολλή αγάπη. Όσο για τη νεότερη ανάρτησή σου ο πατέρας σου είναι τυχερός που τον θυμάσαι με αγάπη κι εσύ άλλο τόσο που πήρες αγάπη από εκείνον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χριστίνα μου τα λόγια σου με τιμούν!
      Να είσαι καλά!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  20. Η Ρούλα μας είναι ένας θησαυρός! Μια ψυχή- θησαυρός! Φετος είχαμε τη χαρα να τη συναντήσουμε κι από κοντά κι επιβεβαιώθηκα για άλλη μια φορα σχετικά με τους διαδικτυακούς φιλους που ξεχωρίζω κι αγαπώ!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αα Νίκη μου τι χαρά να σε βλέπω στην πόρτα μου. Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη.
      Πράγματι, απ' τους ανθρώπους που ξεχωρίζει η Ρούλα.
      Φιλιά Νίκη μου να είσαι καλά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή