Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Με vintage χαρακτήρα!

 



Ήταν μια φορά.....ένα παρωχημένο φωτιστικό που αποφάσισε να ανανεώσει το look του συνδυάζοντας το σύγχρονο design με το ρετρό στυλ.

 Όχι κάτι ιδιαίτερο. Ένα απλό  κηροπήγιο, ωστόσο καθοριστικό της διακόσμησης με άρωμα παλιάς εποχής.

 

Το vintage στυλ, όπως και το κλασσικό ρουστίκ ύφος, είναι διαχρονικό και ταιριάζει στα περισσότερα σπίτια.
 Για την ανανέωση του χώρου κάποιες vintage πινελιές σε ζεστές, γήινες αποχρώσεις, σε συνδυασμό με το σκούρο μπλε του καθιστικού, είναι ιδανική επιλογή και εγγυώνται στυλ στην προσωπική αισθητική.

Η τεχνοτροπία είναι απλή, οικονομική και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ικανότητα. 

Ένα αστάρωμα με χρώμα λευκό, εφαρμογή πηλού που στεγνώνει φυσικά στον αέρα,  (όσο είναι νωπός χαράσσεται και επεξεργάζεται) σκληρό χαρτόνι (για τη βάση του κεριού), στοκάρισμα όπου χρειάζεται, ακρυλικά χρώματα και βερνίκι νερού ματ ή γυαλιστερό. 

Θα μπορούσατε να δώσετε παλαιωμένη όψη, να διακοσμήσετε με ξυλόγλυπτα στοιχεία, να περάσετε πατίνα, χρυσό ή ότι άλλο σας αρέσει! 

Όρεξη να ‘χετε!







19 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία αλλαγή.
    Πήραν παράταση ζωής, είπαμε, δεν πετάμε τίποτα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε-πότε χρειάζεται να ανανεώνουμε κάποια πράγματα που θεωρούμε σταθερά και απαραβίαστα. Όταν μάλιστα οι αλλαγές δεν κοστίζουν, παρά μόνο το χρόνο μας.
      Ρένα μου σ' ευχαριστώ ! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατα τα κηροπήγιά σου, Αννίκα!!! Κάπως μπερδεύτηκα όμως...γράφεις για ένα αλλά μας δείχνεις δύο, εκτός εάν έφτιαξες το ένα να ταιριάξει με ένα που είχες ήδη. Όπως και να έχει, είναι πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαριάννα μου!
      Για να σε ξεμπερδέψω, η ιστορία έχει ως εξής! Τρία ήταν τα φωτιστικά. Πέρασα τα δύο primer και σκέφτηκα ότι δεν φωτογράφησα την αρχική τους εικόνα και έτσι φωτογράφησα αυτό που έμεινε (δεν έφτιαξα το τρίτο, ίσως κάποια στιγμή...) Η αλήθεια είναι με τις τεχνοτροπίες δεν το 'χω και κάνω όσο πιο απλά μπορώ.
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αγαπητή μου Αννίκα!
    Χρόνια πολλά σας εύχομαι!
    Θαυμάζω τα δημιουργήματα του μυαλού σας και τα κομψοτεχνήματα των χεριών σας!
    Πολλά συγχαρητήρια!
    Η Υγεία και η δημιουργικότητα να σας συντροφεύει αγαπητή μου φίλη!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι αν οι αναγνώστες βρίσκουν κάποιο ενδιαφέρον στα έργα μου και σχόλια όπως το δικό σου πάντα με συγκινούν!
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Υγεία και δημιουργικότητα εύχομαι και για σένα!
      Να είσαι καλά!


      Διαγραφή
  4. Άλλαξε αμέσως, Αννίκα! Με 2-3 απλές παρεμβάσεις. Πολύ όμορφο έγινε. Ξέρεις ότι προσωπικά, μού αρέσει αυτό το στυλ. Και το χάρηκα στην έμπνευσή σου.
    Καλό ξημέρωμα, κορίτσι μου. Πάντα να έχεις όμοιες εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μια ευχάριστη διαδικασία Γιάννη μου! Το στυλ του παλιού με μια αίσθηση ζεστασιάς και άνεσης φαντάζομαι πως αρέσει σε όλους. Κάποιες απλές προσθήκες κάνουν τη διαφορά. Θερμά σ' ευχαριστώ! Να είσαι καλά!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία έγιναν και ναι η ανανέωση πολλές φορές είναι απαραίτητη. Ζεστή ατμόσφαιρα με στυλ . Μου αρέσουν πολύ και το παλιό λατρεμένο στυλ
    Καλημέρα Αννούλα μου
    Καλό μήνα καλοκαιρινό και ξέγνοιαστο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, για την αναβάθμιση του χώρου μερικές απλές διακοσμητικές λεπτομέρειες χρειαζόμαστε, πρακτικές και λειτουργικές και δίνουν έναν όμορφο vintage χαρακτήρα. Για το ¨Αννούλα¨ πολύ σ’ ευχαριστώ! Το λάτρεψα! Να είσαι καλά! Εύχομαι και σε σένα έναν όμορφο μήνα και Καλό καλοκαίρι!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Εγώ, εδώ μαθαίνω Αννίκα μου. Είσαι αστείρευτη στο να δημιουργείς και να δίνεις ζωή στα παλιά αντικείμενα. Ξεχνάω νομίζεις που μας έμαθες να φτιάχνουμε αλευρόκολλα; κράτησα την συνταγή, να το ξέρεις :)
    Τι όμορφα που στολίζουν το σαλόνι σου!
    Καλό Ιούνιο, καλό καλοκαίρι πάντα με υγεία σου εύχομαι
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δημιουργία και η φαντασία δεν έχουν όρια. Διάθεση να ‘χεις Μαρία μου! Αν δεν έχεις χρησιμοποιήσει ακόμη την αλευρόκολλα, τόλμησέ το έστω και με κάτι απλό. Θα το λατρέψεις!
      Σ'ευχαριστώ θερμά και σου εύχομαι Καλό μήνα και Καλό καλοκαίρι Μαρία μου!

      Διαγραφή
  7. "To στυλ στην προσωπική αισθητική" είναι διάχυτο σε όλο τον χώρο! Υπέροχα έγιναν και έδεσαν πολύ! Οι φωτογραφίες είναι σαν από περιοδικό! Απροπό, εμένα μου άρεσαν και λευκά 😉 Με γεια και καλό μήνα Αννίκα μου! 😘🧡🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω Πέτρα μου αν μια αλλαγή δίνει …ένα κομψό στυλ στο ντεκόρ, αλλά είναι διασκεδαστικό…και σαν δημιουργία και σαν αξιοποίηση του αντικειμένου. Μου αρέσει τα κομμάτια να δένουν αρμονικά στο χώρο, αλλά να έχουν και ένα ενδιαφέρον.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό μήνα Πέτρα μου!



      Διαγραφή
  8. Αννίκα μου το να δίνουμε δεύτερες ευκαιρίες σε αντικείμενα και όχι μόνο, είναι εκτός από δημιουργικό, γιατί μας βάζει στην διαδικασία να σκεφτούμε, το πως θέλουμε να αλλάξουμε την εμφάνισή του και μας δίνει στο τέλος την ευχαρίστηση
    πως τα καταφέραμε να το κάνουμε...ή απλό, η πολύπλοκο, δεν έχει σημασία, σημασία έχει το αποτέλεσμα που μας χαροποίησε φίλη μου!
    Και η δική σου οπτική ταίριαξε απόλυτα από ότι είδα με τον περιβάλλον χώρο που τοποθέτησες τα καινούργια κηροπήγιά σου!
    Να είσαι καλά Αννίκα μου εγώ σιγά σιγά προσπαθώ να βρω τους ρυθμούς μου!
    Την αγΆπη μου φιλιααα 🤗🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, πρώτα απ' όλα να σου πω, πως χαίρομαι που κάθισες πάλι στον υπολογιστή σου. Αυτό σημαίνει πως είσαι καλύτερα και πως βελτιώνεται η διάθεσή σου. Μακάρι, στο εύχομαι απ' την καρδιά μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Συνηθισμένα πράγματα, από συνηθισμένους ανθρώπους.. Τίποτα το ιδιαίτερο και κυρίως ακατόρθωτο. Μεγαλύτερη αξία έχει η σκέψη να δημιουργήσεις κάτι νέο. Κι αυτό σε χαροποιεί.
      Να είσαι καλά Ρούλα μου! Σε φιλώ!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή