Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020

Να μένεις πάντα κοντά στα όνειρά σου.......

 

Αυτό κάνει η Βάσω Τέγου με επιμονή, υπομονή και αφοσίωση. Πέρα απ' την αστείρευτη φαντασία της, αυτή είναι η μαγική συνταγή για να δημιουργήσει τρισδιάστατες φιγούρες με πηλό, με μεράκι, αγάπη και συναίσθημα. Τα έργα της μαγεύουν!

Άλλωστε επάξια της δόθηκε ο τίτλος της "μάγισσας του πολυμερικού πηλού" που στα δάχτυλά της παίρνει σχήμα και μορφή. Η αέναη προσπάθειά της για ένα καλύτερο στόχο γίνεται ονειροπόλημα και δημιουργική πνοή.

Η Βάσω είναι ανιψιά μου. Με πολύ συγκίνηση και χαρά δέχτηκα τα δώρα της, την ευχαριστώ θερμά και της εύχομαι να είναι καλά και να συνεχίσει να ονειρεύεται. Οι δημιουργίες της να βρίσκουν πάντα ανοιχτό το δρόμο για τις καρδιές των ανθρώπων!





                         Χειροποίητα δώρα Χριστουγέννων από πολυμερικό πηλό.




                                       Φλατ πολυμερικός πηλός σε πήλινο

Περισσότερα για το μαγικό κόσμο της Βάσως: εδώ

Όσο για μένα, κάποια στιγμή μπορεί να σας συστήσω τη γιαγιά Άννα!




30 σχόλια:

  1. Ωωωωωω τι υπέροχος θαυμαστός κόσμος είναι αυτός Αννίκα!
    Ο κόσμος της Βάσως, της ανιψιάς σου. Τελικά τα σχήματα, οι μορφές από πηλό , αποκτούν τη δική τους ζωή και οντότητα μέσα από τα χέρια ενός καλλιτέχνη.
    Την θαύμασα τη Βάσω. Και θα δω μετά και την προσωπική της σελίδα. Πόσο όμορφο να εκφράζει κανείς την καρδιά του μέσα από την τέχνη. Είναι υπέροχο.
    Ναι Αννίκα! να μας γνωρίσεις τη γιαγιά Άννα. Λατρεύω αυτές τις μορφές, μου έχουν λείψει. Καλησπέρα αγαπημένη μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τί όμορφα! Με πόση λεπτομέρεια και μεράκι φιλοτεχνημένα!
    Νομίζω πως η ανηψιά ακολουθεί τα βήματα της θείας, όχι;
    Καλότυχη εύχομαι, να βρει τον δρόμο σε αυτό που θέλει στην ζωή της.
    Πάω στην σελίδα αλλά αν ανακαλύψω κι εσένα σε θέλω φίλη να το ξέρεις ;)

    φιλιά πολλά Αννίκα μου
    καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αννίκα μου, πραγματικά μαγικά θα είναι τα χεράκια της ανηψιάς σου για να δημιουργεί τέτοια υπέροχα αριστουργήματα!!!!! Δεν έχω ξαναδεί τόσο τέλειες μινιατούρες από πολυμερικό πηλό!!!
    Επισκέφτηκα την σελίδα και θαύμασα τα έργα της. Της αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!! Να την χαίρεσαι!!!!
    Η δε γιαγιά Αννίκα είναι σκέτη γλύκα!!! Να τα χαρείς τα δωράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτα θα πω σαν..πιο ειδικός πως η ανεψιά σου είναι ταλέντο και τα έργα της το αποδεικνύουν. Φανταστικές φιγούρες και το " μπράβο" είναι λίγο. Φίλη μου ας ευχηθώ Καλές Γιορτές στο σπιτικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτική δουλειά. Μπράβο στην ανηψούλα σου. Περιμένουμε να γνωρίσουμε τη γιαγιά Αννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τη χαίρεσαι την ανιψιά σου Αννίκα μου. Είναι ''μάγισσα'' του πηλού. Θαύμασα τα έργα της και μέσα στη σελίδας της. Μπράβο! Άξια! Δώσε της τα συγχαρητήριά μου. Είδα και τη γιαγιά Αννίκα, όπως την ονομασε!!
    Να είστε καλά και οι δυο σας!!
    Καλές γιορτές Αννίκα μου με γαλήνη, ασφάλεια, χαμόγελα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άψογη δουλειά και αυτό γιατί η ανιψιά σου, Άννίκα μου, βάζει καρδιά στις δημιουργίες της, άσε που είναι και τυχερή να έχει μια τόσο γλυκιά και σοφή θεία που ξέρει να αναγνωρίζει την ομορφιά!
    Καλά φωτεινά Χριστούγεννα!
    ΑΦιλάκια Αγάπης, υγείας, χαράς σε όλη την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί. Πολύ όμορφη δουλειά, παραμυθένια. Συγχαρητήρια στην ανιψιά.
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα τι υπέροχα γλυπτά είν' αυτά!
    Τόσο καλοδουλεμένα και στην πιο μικρή τους λεπτομέρεια.
    Συγχαρητήρια στην πανάξια ανιψιά σου και καλή συνέχεια στις δημιουργίες της!
    Καλές γιορτές Αννίκα μου, με όμορφες τρυφερές στιγμές στην οικογένειά σου 🎄🎅🏻😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω ότι είναι τα πιο όμορφα στολίδια που έχω δει με τέτοιο υλικό!
    Έχω πάθει πλάκα με την κυρία που φοράει την κόκκινη εσάρπα και γυαλιά σαν του Τζον Λένον!
    Και με τη σβούρα.
    Και με το ξωτικό!
    Και αυτά τα ποντίκια, αν ήταν πραγματικά και ήταν έτσι, σίγουρα θα τα έβαζα σπίτι μου για κατοικίδια!
    Πολλά μπράβο στην ανιψιά Βάσω!
    Και για τη σελίδα της που είναι καταπληκτική!
    Όπως φαίνεται είσαστε ένα καλλιτεχνικό σόι!
    Και ναι παρακαλώ να μας συστήσεις και τη γιαγιά Άννα. Εμένα μου αρέσει να γνωρίζω κόσμο!
    Καλό Σαββατοκύριακο Αννίκα!
    Κι αν δεν προκάμω να ξαναπεράσω, σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα τι να πω Αννίκα μου;
    Γειά στα χέρια της ανιψιάς σου.
    Πήγα στη σελίδα της και θαύμασα τα έργα της.
    Τέλεια όλα.
    Καλά Χριστούγεννα και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λάτρεψα τη δουλειά της!!
    Φιγούρες παραμυθένιες. Αχ και να είχα εγγόνι..τι ιστορίες θα λέγαμε παρέα με τις κούκλες της ανιψιάς σου Αννίκα μου.
    Να της μεταφέρεις, σε παρακαλώ, τον αληθινό θαυμασμό μου και τις ευχές μου για ό,τι καλύτερο. Της αξίζει!!
    Καλά Χριστούγεννα και στις δυο σας.
    Σε φιλώ πεντάγλυκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιάννη! Στέλλα! Μαριάννα! Αχτίδα! Χελωνίτσα! Άννα! Στεφανία! Ελένη! Μαρία Κ! Αρτίστα! Ρένα! Μαρία Γ!
    Βάλτε ένα «μου» δίπλα από κάθε όνομα, μιας και σας αισθάνομαι δικούς μου ανθρώπους, μιας και ότι αληθινό ξεκινά από σας έρχεται και με βρίσκει και πενταπλάσιο σας το επιστρέφω. Γιατί αυτά που δεν φαίνονται είναι στη ζωή μας τα πιο υπαρκτά και τα πιο όμορφα.
    Καταθέτω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας.
    Δεν ξέρω αν η Βάσω έμοιασε της θείας ή η θεία διδάσκεται από την ανιψιά. Όμως χαίρομαι, πραγματικά, που η δουλειά της είναι αναγνωρίσιμη και προσεγγίζει με τρόπο τρυφερό και μια άλλη οπτική της τέχνης. Απομονώνει την ουσία, δίνεται «ψυχή τε...» και αρκείται σ’αυτό γιατί πιστεύει πως η δημιουργία δεν εξαρτάται μόνο από τις ικανότητες αλλά μετριέται και από το «υλικό» της καρδιάς.
    Η ίδια λέει πως δεν είναι ποτέ ευχαριστημένη και παραμένει σε επιφυλακή αναζητώντας τεχνοτροπίες προσπαθώντας πάντα για το καλύτερο αποτέλεσμα.
    Ασχολείται το ίδιο καταπληκτικά και με decoupage, αλλά με τον πολυμερικό πηλό έχει μια σχέση αλληλεξάρτησης.
    Έτσι αφήνει τα συναισθήματα να ξεσκεπαστούν, να απλώσουν, να πάρουν το μερτικό τους στον κόσμο της μέσα από ξόμπλια και χρώματα γιατί πιστεύει πως τα πράγματα έχουν ζωή, φτάνει ν’ ανακαλύψεις την ψυχή τους.
    Σας ευχαριστώ και εύχομαι στον καθένα ξεχωριστά Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κανονικό παραμύθι οι δημιουργίες τής κοπέλας!
    Τί ταλέντο, τί μαεστρία, τί γούστο! Να είναι πάντα καλά
    να φτιάχνει τόσο ωραίες κατασκευές να ομορφαίνει τον κόσμο! 🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπεροχαααααααααα περασα τα ειδα κ στο φβ αξιααααα
    μπραβο της σε ευχαριστουμε κ εσενα που μας τα εδειξες
    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να χαίρεσαι την Ευγενία σου και Χαρούμενες γιορτές με υγεία καξ αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή φίλη, χρόνια πολλά κι ευλογημένα!
    Ψυχική και σωματική Υγεία, Δύναμη, Αισιοδοξία.
    Θετική σκέψη και διάθεση δημιουργίας να συντροφεύει την κάθε σας στιγμή.Να χαίρεστε ό,τι αγαπάτε, αγαπητή φίλη, και μαζί με εσάς να χαιρόμαστε κι εμείς τα όμορφα και φωτεινά ποιήματα της ψυχούλας σας!

    Καλή συνέχεια σε ό,τι όμορφο φτιάχνετε!
    Καλή χρονιά να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα πόσο όμορφες κατασκευές με πηλό! Υπέροχες! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, Αννίκα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέτρα, Αχτίδα, Σοφία, Μαρία Κολοβού-Ρουμελιώτη, Μία, ευχαριστώ θερμά για τα καλά σας λόγια!
    Χρόνια Πολλά, Χρόνια καλά, σε καλύτερες ευτυχισμένες μέρες!
    Να είστε καλά! Με υγεία ο καινούργιος χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αννίκα μου έχω μέρες να περάσω αλλά κάτι έπρεπε να τελειώσω πριν την πρωτοχρονιά, και αυτός ήταν ό λόγος ...
    Αλλά ευτυχώς οι αναρτήσεις είναι εδώ και δεν χάνονται, έτσι μπόρεσα να θαυμάσω και εγώ μαζί με τις φίλες τα θαυματουργά χέρια της ανιψιάς σου.
    Λίγα πραγματα μπόρεσα να δω εκεί γιατί δεν έχω φεης μπουκ και δεν μου ανοίγει...ομως και εδώ στο δικό σου σπιτικό με τα λιγα αυτά που είδα,
    Φαίνεται το ταλέντο της και η αγαπη που έχει στην λεπτομερεια. μπραβο της και μπράβο στην θεία που μας την παρουσίασε.. 😊
    Με γεια και το δωρακι σου από την Μία Αννίκα μου...
    Χρόνια σου πολλά η καινούργια χρονιά να σου φέρει ότι εύχεσαι καλή μου!!🎁✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όμορφα πάντα τα όνειρα...!!!

    Ωραίες κατασκευές!!!

    Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά να έχεις Αννίκα μου, με όσους αγαπάς! Καλό σ/κ 🎅🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχη δουλειά! Τη θαυμάζω τη Βάσω για τις υπέροχες δημιουργίες της, δεν ήξερα ότι είστε συγγενείς!
    Φιλιά πολλά, καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΝΝΙΚΑ!
    Ευχομαι ο καινουργιος χρονος να μη διαψεύσει τις ελπίδες μας και αν εξελιχθεί ευοίωνα.
    Πολύ χαίρομαι που διαπιστώνω οτι η κοπέλα που θαυμάζω για την τέχνη της στον πολυμερικό πηλό ειναι ανηψιά σου! Το μήλο κάτω απο τη μηλιά,δε λένε;;;εδώ πέτυχε διάνα.
    Τα έργα της ειναι υπέροχα, απαράμιλλης τελειότητας και εκφραστικότητας. Να τη χαίρεσαι Αννίκα μου και να την καμαρώνεις. Προσπαθώ κι εγω να κάνω κάποια κομματάκια με πολυμερικό πηλό,ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ,και ξέρω πόσο δύσκολο είναι τα απλά,φαντάσου αυτά!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΘΕΡΜΑ
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ,ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα ποσο όμορφα Αννικα μου!!!Πόση υπομονή και λεπτό δουλειά χρειάζεται να τα φτιάξεις!!! Μπράβο στην ανιψιά σου!! Να τα χαρείς!!!
    Φιλιά και Καλή Χρονιά να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπη μου, ειναι υπεροχα!
    Να τα χαιρεσαι!
    Καλη χρονια σε ολους σας!
    Με υγεια αγαπη και καθε καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολύ καλοφτιαγμένα τα αριστοτεχνήματά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ένας ονειροκοσμος από πηλό... έρχομαι πρώτη φορά επίσκεψη τούτη τη χρονιά στο σπιτικό σου γλυκιά μου Άννα.
    Εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία και υπομονή. Εύχομαι αγάπη, αγάπη πολλή.
    Να είσαι πάντα καλά 🌷❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πραγματικά η ανεψιά σου είναι φαινόμενο. Τρομερή και πες της πως ζηλεύω με την καλή ένοια όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπράβο στην ανηψιά σου Να την χαιρεσαι.🌻Ευχομαι καλό μήνα από αυριο με υγεία και να μας φέρει όλα τα καλά.🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή