Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022

Ιδέες και προτάσεις για τα Χριστούγεννα…..εύκολες Χριστουγεννιάτικες μπάλες από φελιζόλ

 





Οι Χριστουγεννιάτικες μπάλες δεν είναι ιδιαίτερα ακριβές στο εμπόριο. Αν βέβαια ¨κρατάει¨ η τσέπη σας υπάρχουν επιλογές που και όμορφες είναι και καλαίσθητες.  Όμως οι χειροποίητες μπάλες για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, έχουν άλλη αξία, όπως κάθε χειροποίητο που είναι μοναδικό, με τις ατέλειές του, τα λάθη του, αλλά και τις εμπειρίες που κρύβει η κάθε δημιουργία. 


            

Μπάλες από φελιζόλ (κοστίζουν ελάχιστα) ντυμένες με ύφασμα ή ντεκουπάζ, με στοιχεία από πηλό, χάντρες, κορδέλες, ή ότι άλλο, ανάλογα με το γούστο σας. Εντυπωσιακές, γιορτινές που θα στολίσουν όχι μόνο το δέντρο, αλλά και το χώρο.

Η τεχνική είναι απλή, τα μοτίβα και τα χρώματα μπορεί να είναι Χριστουγεννιάτικα (θέμα επιλογής) ή και όχι.


Θα χρειαστείτε μπάλες φελιζόλ, ύφασμα και χαρτοπετσέτες για το ντεκουπάζ, ένα κοπίδι, κόλλα χειροτεχνίας, κορδόνι ή ότι άλλο διακοσμητικό σας αρέσει. Σχεδιάστε τη μπάλα σε φύλλα των 8 τεμαχίων. Ανοίξτε-χαράξτε με το κοπίδι όχι πολύ βαθιές εγκοπές και προσαρμόστε το ύφασμα (σπρώχνοντας στην εγκοπή) που θα έχετε κόψει σε 8 τεμάχια (σε σχήμα φύλλου) στην ένωση των δύο διαφορετικών φύλλων κολλήστε κορδόνι στα χρώματα που σας αρέσει. Αυτό είναι όλο! Τολμήστε το! Καλή επιτυχία! 





Το ντεκουπάζ θέλει λίγο προσοχή για να αποφύγετε τις ζάρες της χαρτοπετσέτας στην κοίλη επιφάνεια.










25 σχόλια:

  1. Αχ βρε Αννίκα μου! Τι μαγικά πράγματα κάνουν τα χέρια σου! Άψυχες μπάλες από φελιζόλ, μετατρέπονται σε μικρές υπέροχες δημιουργίες. Φαντασία, λεπτότητα, τέχνη, διάθεση, αγάπη, όνειρο. Ο πιο υπέροχος συνδυασμός να δώσεις ένα σύνολο γεμάτο πραγματική και όχι εμπορική αξία.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι σκεπτόμαστε δημιουργικά Γιάννη μου! Απλά συγκεντρωμένοι στο στόχο μπορούμε να δούμε με τα μάτια του νου αυτό που η σκέψη μορφοποιεί. Και από τη στιγμή που γεννιέται μέσα απ’ την επιθυμία είναι ήδη υπαρκτό. Η θέληση και η υπομονή σε κάθε στραβοτιμονιά είναι αυτή που καθορίζει την πορεία του έργου.
      Σ’ ευχαριστώ για τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου, φύση καλλιτεχνική έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα. Να είσαι καλά!
      Καλό βράδυ!


      Διαγραφή
    2. Καλό Σαββατοκύριακο Αννίκα μου.

      Διαγραφή
    3. Καλό Σαββατοκύριακο Γιάννη μου κι ας είναι βροχερό, τη ζέστη της καρδιάς έχουμε περισσότερο ανάγκη. ♥

      Διαγραφή
  2. Πρώτα- πρώτα στολίστηκε η καρδούλα μου γιατί τόση ομορφιά πώς να μη κάνει το θαύμα της!
    Τα τελευταία χρόνια που τα παιδιά μου έχουν δικά τους σπιτικά δεν φτιάχνω δέντρο, έχω ένα μικρό έτοιμο στο πατάρι, ένα στεφάνι για την εξώπορτα και ένα όμορφο στολίδι για το γιορτινό τραπέζι που στρώνω με ένα κόκκινο κεντητό τραπεζομάντιλο!
    Καλά στολίσματα για όλους με αγάπη στις καρδιές μας, πάνω απ΄ όλα!

    ΑΦιλάκια Αννίκα μου και αυτά χαμογελαστά και πάντα χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις, η δικιά μου η καρδιά Στεφανία μου πως στολίζεται με τέτοια σχόλια. Μ’ αρέσει το σπίτι (στολισμένο) τα Χριστούγεννα, αλλά όχι τύπου λατέρνας. Είναι από τις μικρές χαρές που επιτρέπουμε στον εαυτό μας για να κάνουμε λίγο καλύτερη τη διάθεσή μας. Μακάρι με τον ίδιο ζήλο να στολίζαμε και τις καρδιές μας.
      Καλά στολίσματα λοιπόν για όλους!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  3. Τι ομορφιές είν' αυτές! Μπορεί να μην το έχω με τις κατασκευές, αλλά αγαλίασε η ψυχή μου με το γιορταστικό πνεύμα σου και τις υπέροχες μπάλες που έφτιαξες. Να είσαι καλά και καλά στολίσματα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν είναι δύσκολο όταν αγαπάς αυτό που κάνεις Μαρία μου. Συνήθως το χειροποίητο και το (οτιδήποτε) της αγοράς έχουν την ίδια χρηστική αξία. Εκείνο που το διαφοροποιεί είναι πως το χειροποίητο έχει μια συναισθηματική βαρύτητα. Δουλεμένο με την ψυχή σου, έτσι για τη χαρά της δημιουργίας.
      Να είσαι καλά Μαρία μου, Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Ξέρεις ότι λατρεύω τα χειροποίητα κι αυτές σου οι μπάλες μου άρεσαν πολύ.
    Φτιάχνουμε κι εμείς με τις μικρές Χριστουγιεννιάτικα στολίδια, θα τις δώσω να κάνουν και τέτοια.
    Από κουρελάκια άλλο τίποτα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν καλλιτεχνική οικογένεια που είστε είμαι σίγουρη πως θα κάνετε ομορφιές.
      Σ' ευχαριστώ Ρένα! Να είστε καλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Είναι άψογες, πολύ καλαίσθητες! Τέρμα οι έτοιμες :)
    Πολύ ωραία ιδέα για να μπούμε σιγά -σιγά στο πνεύμα των Χριστουγέννων.
    Σ' ευχαριστούμε Αννίκα μου. Λέω θα δοκιμάσω.
    Καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ! Ερασιτέχνες χειροτέχνες βέβαια με διαφορετική αξία (συναισθηματική) που μας κάνουν .....περήφανους. Λέω ...να δοκιμάσεις. Είναι εκείνο το " εγώ το "φτιαξα"
      Καλή εβδομάδα και φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  6. Αννίκα μου, είναι πάρα πολύ όμορφες οι μπάλες σου, μπράβο. Εξαιρετικές οι επιλογές των εικόνων, που είναι από χαρτοπετσέτα υποθέτω. Και τις απογειώνει αυτό το διακοσμητικό περιμετρικά που είναι και διαφορετικό από την μια μπάλα στην άλλη. Ε κ π λ η κ τ ι κ ή χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα δημιούργησες κορίτσι μου.
    Αυτή η περίοδος ως τα χριστούγεννα είναι η πιο αγαπημένη μου, φαντάζομαι όλων μας. Βάζω συχνά χριστουγεννιάτικα τραγούδια και ακούω, ταιριάζουν πολύ με τις εικόνες σου. Να ένα τραγούδι που μου αρέσει πολύ!
    https://www.youtube.com/watch?v=JnS7fDiw34Q

    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χειροποίητο θεωρείται προσόν...μάλλον. Εγώ δεν το βλέπω έτσι, παρά σαν κάτι που φτιάχνεται με την ψυχή σου. Είναι η ευχαρίστηση να βλέπεις ένα υλικό να παίρνει μορφή και για τη χαρά της δημιουργίας δεν υπολογίζεις χρόνο. Τέλεια δεν είναι (ας πούμε ότι τα καταφέρνω) αλλά χαίρομαι και απολαμβάνω την εκτίμηση για το χρηστικό και το αισθητικό αποτέλεσμα.
      Για τα καλά σου λόγια πολύ σ' ευχαριστώ!
      Σ' ευχαριστώ για την πρόταση του Χριστουγεννιάτικου, πολύ όμορφη επιλογή! Να είσαι καλά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. Ω! Δεν έχω προσπαθήσει ποτέ μου να κάνω μπάλες.
    Φοβερή η ιδέα, δεν μου φαίνεται δύσκολο, αρκεί να
    προμηθευτώ μπάλες από φελιζόλ (του χρόνου πια!
    Φέτος έχω κόλλημα με τα ξύλινα σουβέρ -με ντεκουπάζ
    φυσικά.)
    Πολλά φιλιά και του χρόνου, Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Αριστέα μου, αν πιστέψουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε, το επόμενο βήμα είναι εύκολο. Οι συγκεκριμένες μπάλες είναι πανεύκολες και με το ύφασμα και με ντεκουπάζ (έχω δει τη δουλειά σου και είναι εξαιρετική) Προλαβαίνεις μιας και ο χρόνος που απαιτείται για κατασκευή είναι ελάχιστος. Σ' ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. καλααααααααααααα ολες ειναι τρελαααααααααααααααααααααα!!!! ζηλεψααααααααα καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σοφία μου! Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλές γιορτές και σε σένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Οι ταπεινές μπάλες φελιζόλ μεταμορφώνονται σε πολύτιμα ,μαγευτικά στολιδια! Χρυσα τα χερια σου Αννίκα μου κι η φαντασία και το γούστο σου αφθαστα!
    Καλές γιορτες με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Νίκη! Πολύτιμος ο λόγος σου και σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου. Να είστε καλά! Καλές γιορτές με υγεία!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Έχω να δηλώσω, έστω και με καθυστέρηση, ότι είναι θεϊκές! Εκείνες με τα υφάσματα τις λάτρεψα! Και έχουν και το -επιπλέον- χάρισμα, ότι είναι μοναδικές! Όπως είσαι άλλωστε κι εσύ, γλυκιά μου Αννίκα! Κεντάς λέμε!!! Να τις χαρείτε με υγεία, Αννίκα μου! Σε φιλώ πολύ 🧡🎄🎅

    Υ.Γ Δεν ξέρω τί συμβαίνει. Προσπαθώ να περάσω 2-3 μπλογκς -μεταξύ αυτών και το δικό σου- στα αγαπημένα μου, και δεν εμφανίζονται στη ροή, δεν ξέρω τί να κάνω..😞 Αυτός ο blogger τα έχει κάνει, άντε να μην πω τί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεγάαλα θαύματα εδώ κρατάνε σαράντα μέρες, όσο και οι ευχές, άρα είσαι εντός χρονικών ορίων.Σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο Πέτρα μου! Να είσαι πάντα καλά!
      (για το bloger δηλώνω...εντελώς άσχετη)
      Να έχεις μια όμορφη μέρα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφες οι μπάλες σου, Αννίκα μου! Γενικά, ό,τι είναι χειροποίητο είναι πάντα πιό 'πολύτιμο', όσες ατέλειες κι αν έχει, αφού είναι φτιαγμένο με αγάπη, 'Εφτιαξα κι εγώ μερικές φέτος, για πρώτη φορά με υφασματάκια, εκτός από τις άλλες που στόλισα με πηλό. Πρώτα ο Θεός, του χρόνου θα φτιάξω κι άλλες γιατί μου άρεσε πολύ η διαδικασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι Μαριάννα μου. Το χειροποίητο, άσχετα από τα υλικά και το αποτέλεσμα, έχει φτιαχτεί με αφοσίωση, με αγάπη, με την ψυχή του δημιουργού. Έχει μια συναισθηματική βαρύτητα γι αυτό και είναι πολύτιμο. Ότι φτιάχνεις κι εσύ είναι με γούστο και καλαισθησία. Να τα χαίρεστε πάντα με υγεία! Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  12. Α θα τις κλέψω τις μπάλες σου για φέτος...κι ας είναι περσινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή