Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2021

Σκέψου, πίστεψε, κάνε όνειρα και τόλμησε. Walt Disney

 


Το να χωρέσεις στη μέρα σου όλα όσα πρέπει να γίνουν, δεν σημαίνει δημιουργικότητα. Ίσως γιατί κάποια από αυτά τα θεωρείς δεδομένα, ίσως γιατί δεν σου δίνουν την αφορμή να νιώσεις πως ξεφεύγεις απ’ την καθημερινότητα. Tο συναίσθημα για δημιουργία είναι αυθόρμητο, αυτή η σπίθα δημιουργικότητας έρχεται μόνη της, σαν ένα παράθυρο ανοιχτό στην ονειροπόληση, που σε προκαλεί να αναζητήσεις μια ξεχασμένη εικόνα, ένα ξεχωριστό βίωμα, ένα ταξίδεμα της φαντασίας.

Και ίσως το αποτέλεσμα να μην είναι τέλειο. Ωστόσο μπορεί να κερδίζει το ενδιαφέρον όταν ο στόχος είναι εκείνο το ιδιαίτερο παιχνίδισμα του νου που γίνεται γέφυρα με την ψυχή για να σε πάει όσο μπορεί πιο μακριά.

Κι αν δεν είναι τέλειο....τι; Δίχως κακοτεχνίες δεν εκτιμάς το καλύτερο. Πάντα θα αξίζει τον κόπο.


Ακόμα κι ένα μέτριο ή κακό δημιούργημα είναι ο σπόρος για ένα καινούργιο έργο. Είναι ευλογία να δίνεις μορφή στις εικόνες που έχεις στο μυαλό σου, να απελευθερώνεται ο συναισθηματικός σου κόσμος χωρίς όρια.

Απλά αφήνεις τον παλμό της δημιουργίας να δώσει τον βηματισμό. Το συναίσθημα φτάνει και περισσεύει όταν ο εσωτερικός σου κόσμος παραδίδεται στο κάλεσμα, στα σκιρτήματα της καρδιάς, ακόμα και στην αφελή ματιά που προσπαθεί να δώσει σχήμα και μορφή σε ένα κομμάτι πηλό.

"Το πιο σημαντικό πράγμα πέρα από την πειθαρχία και την δημιουργικότητα, είναι η τόλμη "Maya Angelou

Άλλωστε τα μεγάλα και τα σπουδαία έργα βρίσκονται στη ματιά του καθενός. Δεν ξέρω αν η τέχνη σώζει τον κόσμο, σίγουρα όμως τον κάνει πιο όμορφο.


Οι κατασκευές είναι δια χειρός....Αννίκας από πολυμερικό πηλό, χαρτί και γλωσσοπίεστρα. Για τα σπιτάκια χρειάστηκαν, κόλλα σιλικόνης, στοκάρισμα και ακρυλικά χρώματα. Ο πολυμερικός πηλός ψήνεται στους 100-130 βαθμούς C για 10-15 λεπτά.



 

                                                                                                                                    




  Ξυλινα σπιτάκια με γλωσσοπίεστρα                                              
   
                                                     
 


Λίγο πριν τα μεσάνυχτα!


  Ένα παραμύθι για ...καληνύχτα!



                                      Προετοιμασίες για τις κρύες μέρες του χειμώνα!

                    Δυο τεμπέλικα ξωτικά το ΄ριξαν στον ύπνο σε μια ξύλινη σέσουλα


                                    Ευκαιρία για τσουλήθρα μ' ένα ξύλινο τσόκαρο!


                                   Ένα βαθύ τσίγκινο κουτάλι......απάγκιο στο χιονιά!

                                             Η πρώτη δημιουργική απόπειρα της κόρης μου. Το αρκουδάκι και ο τάρανδος από πολυμερικό πηλό



Αυτά τα Χριστούγεννα να είναι τα πιο όμορφα, τα πιο χαρούμενα, τα πιο ελπιδοφόρα, γεμάτα χαρούμενες στιγμές και εκπλήξεις, γεμάτα αγάπη και ευλογία για όλους!

Καλά Χριστούγεννα!

Αννίκα


22 σχόλια:

  1. Η τόλμη Αννίκα μου και το θάρρος μας βοηθάνε σε ό,τι κάνουμε.
    Μια μικρή δόση θράσους μερικές φορές, κάνει καλό.
    Υπομονή κι επιμονή, άλλες δύο απαραίτητες αρετές.
    Ξετρελάθηκα με τις δημιουργίες σου.
    Τα ξωτικά σου είναι απίθανα.
    Καλές γιορτές.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαγεία του κόσμου των παραμυθιών είναι το σκίρτημα σ’ ένα ταξίδι δημιουργικότητας. Και ναι υπομονή και επιμονή είναι τα απαραίτητα συστατικά για οποιαδήποτε δημιουργία. Ρένα μου σ’ ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά!
      Εύχομαι Καλές Γιορτές με υγεία και στιγμές όμορφες!

      Διαγραφή
  2. Τα έχω ερωτευτεί αυτά ΄με τον πολυμερικό πηλό. Τα ψήνεις ε;
    Είναι υπέροχα
    Και φυσικά η τέχνη σώζει. Το μεράκι, η φαντασία, η υπομονή και η επιμονή όλα αυτά απαραίτητα αλλά η δεξιοτεχνία που φαίνεται είναι έμφυτη
    Μπράβο και στην κόρη σου.
    Να σαι καλά να δημιουργείς και να μας θαμπώνεις
    Δεν ξέρω γιατί δεν μου παρουσιάζει την ανάρτησή σου ο μπλόγκερ. Ψάχνοντας σε βρήκα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ταξίδι της δημιουργίας συναρπαστικό Άννα μου, όπως και το ταξίδι της γραφής. Εκφράζεις πάντα την αγωνία και την προσδοκία να πετύχεις, να πας μακρύτερα, να επικοινωνήσει το έργο σου με τον αναγνώστη. Είναι μια διέξοδος στους προβληματισμούς και τις ανησυχίες μας, ένας τρόπος για να γίνει ο κόσμος μας πιο όμορφος. Ο πολυμερικός πηλός είναι ένα υπέροχο υλικό για δημιουργίες. Ψήνεται στους 100-130 C για 10-15 λεπτά. Για τον μπλόγκερ….ιδέα δεν έχω.
      Σ’ ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά!
      Καλό ξημέρωμα και μια όμορφη Κυριακή έστω και παγωμένη!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Μα τι ομορφιά είναι αυτή που μας δείχνεις Αννίκα και αν κανείς με ρωτούσε πια από όλες σου τις δημιουργίες ξεχωρίζω. θα με έβαζε σε δύσκολη θέση γιατί όλες είναι υπέροχες και το σημαντικότερο μεταφέρουν χαρά!
    Χάρηκα που και η κόρη σου ακολουθεί τα βήματα σου, τυχερή που έχει μια τόσο πλούσια και ταλαντούχα μανούλα!
    Να έχεις όμορφες γιορτές και ο νέος χρόνος να βρει εσένα και τους αγαπημένους υγιείς και χαμογελαστούς!
    ΑΦιλάκια καρδιάς και αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Στεφανία μου!
      Χαμογελώ με τη σκέψη σου και χαίρομαι αν μπορώ, με τη δημιουργία μου, να επηρεάζω θετικά και τους άλλους. Η αλήθεια είναι με τις κατασκευές νιώθω γεμάτη, πλήρης ( το αποτέλεσμα δεν έχει σημασία) και μακάρι αυτό το συναίσθημα να μπορώ να το μεταδώσω. Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές.
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία και όμορφες στιγμές!
      Φιλιά από καρδιάς!

      Διαγραφή
  4. Αχ βρε Αννίκα μου, τι κάνεις τώρα! "Χτυπάς" στο ευαίσθητο σημείο μου. Ξέρεις πολύ καλά ότι αυτά τα σπιτάκια είναι η μεγάλη μου αδυναμία και αγάπη μαζί. Και τους έχεις δώσει μια τόση ομορφιά, τόση κίνηση που ναι, τα βλέπω ζωντανά μπροστά μου. Ένα προς ένα, κρύβουν τη δική τους αγάπη και τον κόσμο τους. Ακόμα και ο φωτισμός τους. Αχ πως το έκανες;
    Και έρχεται και η γλυκύτατη κόρη να πιάσει τη σκυτάλη της μαμάς και να συνεχίσει στα βήματά σου με τις δικές της δημιουργίες.
    Πολύ όμορφο όλο αυτό αλήθεια. Το χάρηκα, πήρα την αύρα, την αγάπη, τη ζεστασιά σου.
    Με τον πηλό δεν ξέρω να δουλεύω, συνεπώς μένω να κοιτάζω τις "πλαστικές" ομορφιές που δίνει και τα σχήματά του. Μπράβο καλή μου.
    Να σου στείλω τις ευχές μου για καλά Χριστούγεννα από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με τον καλό σου λόγο Γιάννη μου!
      Η αλήθεια είναι πως οι ιδέες ….για μεγάλο διάστημα παραμένουν ιδέες μέχρι να νιώσω εκείνη τη δημιουργική παρόρμηση, «τη σπίθα» της δημιουργίας που με εμπνέει. Από κει και πέρα πιάνει δουλειά η μνήμη και η φαντασία. Είναι γνωστή η καλλιέργεια των αισθήσεων και η αγάπη σου για τα «σπιτάκια» Δοκίμασε με γλωσσοπίεστρα, θα τα λατρέψεις. Για τον φωτισμό χρησιμοποιώ λαμπάκια μπαταρίας.
      Σ’ ευχαριστώ για τις θετικές σου σκέψεις.
      Να ευχηθώ σε όμορφες στιγμές με την οικογένειά σου.
      Καλά Χριστούγεννα Γιάννη!

      Διαγραφή
  5. Αυτές οι υπέροχες μινιατούρες σου, τόσο καλοφτιαγμένες και περίτεχνες, είναι ο μαγικός σου κόσμος, ένα μυστικό καταφύγιο για τους μύστες της αγάπης... Πόσο χαίρομαι που η κόρη σου κόλησε το "μικρόβιο" της τέχνης σου! Να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις, Αννίκα μου.
    Καλές γιορτινές μέρες να έρθουν στο σπίτι σας, με υγεία και γαλήνη 🎄🎅💟🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κατασκευές Μαρία μου είναι από ένα κομμάτι του εαυτού μου που αρνείται να μεγαλώσει. Πολλές οι επιθυμίες, λίγες οι δυνατότητες να πραγματοποιηθούν. Αναρωτιέμαι, αν μπορεί μια κατασκευή να γίνει γέφυρα επικοινωνίας με τον άλλο, με μια άλλη προοπτική, συναισθήματος και σκέψης.
      Σ ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο.
      Οι φετινές γιορτές των Χριστουγέννων να είναι διαφορετικές. Γεμάτες θαλπωρή, ψυχική ζεστασιά και γαλήνη.

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα, υπέροχα, εγώ θα κρατήσω αθτή τη φρλάσή πόύ ίσως εγώ ειδικά νοιώθω οερισσότερο " Είναι ευλογία να δίνεις μορφή σε ότι έχεις στη φανρασία σου, στο μυαλό σου". Να είσαι γερή γλυκιά μου, πάντα δημιουργική και πάντα αυτή τη φαντασία μέσα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι άλλο μπορεί να είναι η τέχνη Αχτίδα μου, παρά εικόνες του μυαλού και της φαντασίας. Καμιά φορά μπορεί να είναι εικόνες της υπερβολής, όμως το συναίσθημα που παράγεται από ένα δημιούργημα είναι αυτό που αναδημιουργεί τον εσωτερικό μας κόσμο.
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές! Καλές γιορτές με υγεία και ψυχική ηρεμία.
      Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφα όλα τα παραμυθένια σου πλάσματα και τα σπιτάκια! Καλά Χριστούγεννα Αννίκα. Με υγεία, ευτυχία και φως! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! Εύχομαι το φως των Χριστουγέννων να φωτίζει την ψυχή σε μια πνευματική διαδρομή, γεμάτη από αγάπη, ευγνωμοσύνη και ελπίδα.
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευλογία!

      Διαγραφή
  8. Τί όμορφο νά'ναι κανείς δημιουργικός! Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα, Αννικα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Όλγα μου, Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα και σε σένα με υγεία, αγάπη και φως!

      Διαγραφή
  9. Κατ αρχάς το αποτέλεσμα είναι ΤΕΛΕΙΟ και σίγουρα γίνεται γέφυρα απο τα χέρια σου στην καρδιά του άλλου και μεταφέρει καντάρια συναισθήματος!Άλλωστε τα μεγάλα και τα σπουδαία έργα βρίσκονται στη ματιά του καθενός, όπως πολύ σωστά λες και επ ουδενί δε θα θεωρηθουν "καλλικαντζούρες". Είναι ποιήματα αγάπης,καλαισθησίας και δοτικότητας και έτσι τα απολαμβάνουμε. Αγαπημένη μου ΑΝνίκα ξέροντας απο πρώτο χέρι πόσο δύσκολος ειναι ο πολυμερικός πηλός,σου βγάζω το καπέλο για όλη αυτή την εξαίσια παραγωγή.Είναι ολα ένα κι ένα,αυτά που φαίνονται κι αυτά που δεν φαίνονται ;) Φιλιά πολλά και ο,τι μοιράζεις να σου επιστρέφεται στο πολλαπλάσιο!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι ποιήματα καλαισθησίας Χαρά μου, αλλά σίγουρα επικοινωνείς καλύτερα με τους γύρω σου. Η ζωή είναι ένας δρόμος που χωρίς συνοδοιπόρους είναι αδύνατον να τον περπατήσεις. Αν συμπίπτουν δε και οι καλλιτεχνικές ευαισθησίες, ακόμα καλύτερα.
      Ο πολυμερικός πηλός είναι μια μορφή εκτόνωσης καθώς έχει ένα βαθμό δυσκολίας. Αν τα έργα είναι αυτά που καθορίζουν τον ψυχικό μας κόσμο, μου επιτρέπουν να εκφράσω δημιουργικά της ανησυχίες μου. Αυτά τουλάχιστον που η φαντασία καλλιεργεί και ανασύρει η μνήμη.
      Για τα καλά σου λόγια Χαρά μου σ' ευχαριστώ θερμά. Όσο για το μοίρασμα, όσο ασήμαντα και μικρά είναι, τόσο θα χτίζουν τις μικρές και μεγάλες στιγμές.
      Χρόνια Πολλά με υγεία και αισιοδοξία!

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά με υγεία και τύχη!
    Αγάπη θα έχει σίγουρα... καθώς όλες οι δημιουργίες σου δείχνουν τόσο ξεχυλίζει από μέσα σου.
    Να προσέχεις εκείνα τα ξωτικούλια... με ξετρέλαναν και πού ξέρεις ίσως το σκάσουν και κάνουν σκανδαλιές αυτές τις μέρες.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συννεφάκι καλώς όρισες και Χρόνια Πολλά! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Τα ξωτικά προτιμούν τους αλαφροΐσκιωτους και τους ονειροπαρμένους (σαν και μένα) Έτσι δεν φοβάμαι μην μου το σκάσουν.
      Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  11. Εγώ γιατί δεν τα είδα Αννίκα αυτά τα θαυμάσια όχι μόνο τα ξωτικά ( που έχω την εξαιρετική τύχη να έχω και εγώ ένα από αυτά στο σπιτικό μου χάρη στην γενναιοδωρία σου,) αλλά και όλα που έφτιαξες για τα Χριστούγεννα; Πόσο άργησα φίλη μου μου να περάσω να τα θαυμάσω!!!
    Νομίζει κανείς πως δεν τα έχει αγγίξει χέρι!!μεγάλη δεξιοτεχνία θέλει να μπορείς να δουλεύεις τόσο τέλεια με τα χέρια σου τόσο μικροσκοπικά πραγματάκια!!
    Τι ωραία που και η κόρη σου ΄έχει το γονίδιο και εκείνη και το ταλέντο του δημιουργού!!
    Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι ήδη παρελθόν φίλη μου και οι ευχές μου θα είναι όλες μαζί καθυστερημένες μες από καρδιάς δε..
    Να είναι η καινούργια χρονιά που μόλις μπήκε, όμορφη, χαρούμενη, με υγεία πάνω από όλα αγάπη πολύ, θα ευχηθώ να είναι αυτή που θα μας δώσει τις ανάσες μας πίσω και όλα τα καλύτερα να σου συμβούν αυτή την χρονιά!!
    Και Καλή φώτιση σε όλο τον κόσμο!!!
    Χρόνια πολλά και καλά Αννίκα μου φιλιααα!! 🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου Καλημέρα! Το Άγιο Πνεύμα να φωτίζει τη διαδρομή μας στο χρόνο και τις σκέψεις μας.
      Μ' αρέσει να θεωρώ τον εαυτό μου ταπεινό. Όταν όμως διαβάζω τέτοια σχόλια, ψηλώνει το εγώ μου. Οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες όταν είναι από καρδιάς. Μακάρι να είναι μια Χρονιά καλύτερη για όλους και μακάρι να βαδίζουμε πάντα στο μονοπάτι της αγάπης.
      Χρόνια Πολλά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή