Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Μια φορά κι έναν καιρό....


Μια φορά κι έναν καιρό σε έναν μεγάλο κήπο ζούσαν αγαπημένα όλα εκείνα τα μικρά ζουζούνια που ίσως δεν έχουμε συναντήσει ποτέ, γιατί η πραγματική ζωή δεν είναι όπως στη φαντασία.
Κι όμως όλα αυτά τα μικρά
πλάσματα ζουν αρμονικά και αγαπημένα την καθημερινότητά τους. Ο καιρός περνούσε ευχάριστα και με τούτο και με τ’ άλλο φτάσαμε στο Πάσχα.
Τα ζουζούνια αποφάσισα φέτος να γιορτάσουν μιας και η νονά τους, η καλή νεράιδα, έφερε σε όλους λαμπάδες ……………

Τα παραμύθια δεν είναι μόνο για μικρά παιδιά. Όταν δανείζεσαι εικόνες απ’ αυτά δίνοντας μια μαγική διάσταση στις δημιουργίες σου, το αποτέλεσμα σε γεμίζει με μια ευχάριστη αίσθηση για όλα εκείνα τα μικρά πράγματα που συμβαίνουν στην καθημερινή μας ζωή και που τις περισσότερες φορές τα προσπερνάμε αγνοώντας την αξία τους.

Θα μπορούσαμε να πούμε…….πως ζούσανε καλά και μεις καλύτερα. Όμως το παραμύθι δεν τελειώνει εδώ καθώς ούτε και ….η έμπνευση.

Αννίκα
                                        Δημιουργίες με Felt

22 σχόλια:

  1. Παντα θα με αφηνουν αφωνη και περιεργη το πως τα καταφερνεις και κανεις αυτα τα μικρα ζωακια μονο με το μαλί η φελτ οπως λεγεται..Αννικα μου..και πόσες λεπτομερειες ..ολες τελειες !! μπραβο φιλη μου γεια στα χερακια σου..
    Καλα να περνας με οτι κανεις μπαντα.. την αγαπη μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα καλό μεσημέρι!
      Εσύ ξέρεις καλύτερα απ'τον καθένα πως για να φτιάξεις κάτι δεν χρειάζεται ταλέντο αλλά ψυχή. Όλα τα άλλα έρχονται μόνα τους με τον καιρό.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη.
      Σε φιλώ καλό Σαββατοκύριακο χωρίς βροχές (ιδιαίτερα κει κάτω)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, καλημέρα γλυκιά μου!!!Ξεκινώ τον περίπατο μου στα μπλοκ με το δικό σου, καφεδάκι μπροστά μου και χαζεύω τα όμορφα πράγματα που φτιάχνεις με μία τεχνική που δεν την ξέρω καθόλου και την θαυμάζω σε σένα.Η μελισσούλα όλα τα λεφτά ίσως γιατί μου θυμίζει την Μάγια την μέλισσα που όταν ήταν μικρές οι κόρες μου την λάτρευαν μαζί κι εγώ που βλέπω ..παιδικές σειρές μανιωδώς!Ξανά καλημέρα και μία μαμαδίστικη αγκαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μια συννεφιασμένη μέρα (απ' το πρωί βρέχει εδώ) μια ΑΧΤΙΔΑ είναι ευλογία.
      Και ποιος (στην ηλικία μας) δεν έβλεπε την Μάγια τη μέλισσα και τον Βίλλυ.
      Αγαπημένο κόμικ και κρίμα που δεν βάζει πια τέτοιες σειρές, παρά κινέζικες βλακείες.
      Πάντα με τον καλό λόγο! Σ' ευχαριστώ για την πρωινή επίσκεψη.
      Καλό Σαββατοκύριακο. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Τι να πω βρε Αννίκα μου; Μια καλημέρα πρώτα από όλα κι ας βρέχει.
    Με εντυπωσιάζουν οι δημιουργίες σου με αυτήν την τεχνική που δεν την ξέρω και δεν την κατανοώ. Υπέροχα και τα δυο...
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλό μεσημέρι!
      Δεν δέχομαι το "δεν την κατανοώ" Άννα ειλικρινά δεν βρίσκω ποιο εύκολη κατασκευή. Και ΕΣΥ έχεις όλα εκείνα που θα μπορούσαν να την απογειώσουν. Το πιστεύω. Αν σου αρέσει δες την τεχνική σε ένα βίντεο και ξεκίνα μ' ένα μπαλάκι, μια καρδούλα μια εύκολη κατασκευή μέχρι να λυθεί το χέρι. Μετά είναι θέμα εξάσκησης. Πάντως (πέρα απ'την πλάκα) είναι άκρως διασκεδαστικό.
      Ξέρεις τι είναι να τρυπάς, να τσιμπάς το μαλλί και σιγά-σιγά να του δίνεις σχήμα; Δοκίμασε και θα δεις!
      Σ' ευχαριστώ! ο λόγος σου με ενθαρρύνει.
      Καλό Σαββατοκύριακο!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Αννίκα μου
    Ήρθα να απολαύσω τα χειροποιητοζουζουνάκια σου και την παραμυθένια σου ατμόσφαιρα. Εύχομαι να περάσουν υπέροχα οι ήρωες των παραμυθιών σου, αλλά και των χεριών σου :-)))
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα Στέλλα μου ο Γκάμπριελ Γκαρσία Μάρκες λέει πως τα πράγματα έχουν τη δική τους ζωή φτάνει μόνο να ξυπνήσεις την ψυχή τους.
      Εύχομαι κι εγώ να περάσουν καλά γιατί τα χρειάζομαι, κάνουν τον κήπο μου πιο αποδοτικό. Τον άλλο μήνα θα βάλω τα καλοκαιρινά ζαρζαβατικά (χρειάζομαι χέρια, σκέψου την βοήθεια από μια σαρανταποδαρούσα)
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Μα αυτά ζωντάνεψαν το σπίτι! Πότε στο χολ, πότε στην αυλή, πάντα παρέα και πάντα περιμένοντας την ανάσταση. Κάτι ξέρουν..
    Τώρα με τις βροχές, να τους δώσεις κλειδιά να μπαινοβγαίνουν, να μη βραχούν. Αν κι αυτά θα έχουν ξετρυπώσει και κανένα καταφύγιο για τις δύσκολες ώρες..

    (Ήθελα να 'ξερα και οι λαμπάδες φελτ είναι;!)

    Τέλεια, Αννίκα! Σ' αφήνω με την καλύτερη παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Διονύση μου!
      Πραγματικά καλή, έως τώρα.
      Κάνω την ανάρτηση λίγο πιο χαλαρή Διονύση (με κίνδυνο να με χαρακτηρίσετε ονειροπαρμένη) και αφήνω τα υπαρξιακά προβλήματα-ερωτήματα στη Στέλλα και στον κο Λι.
      Τα μικρά μου τα εκπαιδεύω και δεν μπλέκουμε ο ένας στα χωράφια του άλλου, έτσι συμβιώνουμε τέλεια.
      Οι λαμπάδες είναι από φελτ.
      Να σε ευχαριστήσω και να ευχηθώ Καλή εβδομάδα...χωρίς άλλο κάρβουνο (συγνώμη βροχή ήθελα να πω)

      Διαγραφή
  6. Το παραμύθι και η έμπνευση δίνουν τόση ομορφιά στη ζωή μας και μεταμορφώνουν ακομα και τα πιο μικρα και καθημερινά πραγματα γύρω μας!
    Πολύ γλυκά ζουζουνάκια! Αφου τα θυμήθηκε κι η νονά τους, θα έχουν ένα υπέροχο Πάσχα!!
    Φιλιά πολλά!!

    υγ: Εχεις δικιο να παραπονιέσαι ότι δεν τα λέμε συχνα, αλλά για κάποιο λόγο εχανα αναρτήσεις. Ξαναγραφτηκα στους αναγνώστες (μέχρι να αυνηθίσω το bloglovin), κι υστερα δε με άφηνε να σχολιάσω. Τωρα γραφω απο τον υπολογιστή του μαγαζιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ένιωσα την παρουσία σου. Φώτισε η σελίδα. Είχα αρχίσει να πιστεύω πως το πρόβλημα δεν ήταν τεχνικό και πως για κάποιο λόγο ευθύνομαι κι αναρωτιόμουν.
      Δόξα τω Θεώ όλα καλά!
      Σ ευχαριστώ Νίκη μου!
      Φιλιά, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Εκπληκτικα!!!Πανεμορφα τα ζωακια που κατασκευασες!!!!Η ιστορια με τη νονα τους καταπληκτικη Τυχερα ειναι!!!Συγχαρητηρια για ολα Να εισαι παντα καλα και να φτιαχνεις ομορφιες Καλη εβδομαδα 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν η πραγματικότητα πορεύεται στους ίδιους δρόμους με τη φαντασία προσπαθείς να δώσεις λίγο χρώμα στο γκρίζο της ζωής καταφεύγοντας στα παραμύθια.
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  8. Ααααααα, είσαι κι εσύ μία από τις χρυσοχέρες που φτιάχνουν διάφορα που είναι αξιοζήλευτα!
    Φυσικά, δεν ξέρω τι είναι το φελτ, αλλά πού θα μου πάει; Θα το μάθω!
    Όχι ότι πιστεύω πως θα μπορούσα να κάνω κάτι με αυτό, αλλά μια ιδέα θα την έχω!
    Είναι πολύ όμορφα τα ζουζούνια σου και πάω να δω τα ποστ με την ετικέτα Felting, μήπως και ξεστραβωθώ λιγάκι!
    Θα πάω και σε άλλες ετικέτες, γιατί είμαι σίγουρη ότι θα δω κι άλλα ωραία πράγματα εδώ πέρα μέσα!
    Καλημέρα Αννίκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φύσηξε καλλιτεχνικός αέρας με την επίσκεψή σου Αρτίστα!
      Ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο. Η πόρτα μου θα είναι ανοιχτή και θα χαρώ να τα λέμε.
      Να είσαι καλά Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Αννίκα!
    Πρώτη φορά επισκέπτης στο όμορφο σπιτικό σου. Όπως σωστά λες, τα παραμύθια δεν είναι μόνο για μεγάλα παιδιά. Μπορούμε να τα βάλουμε και στη δική μας αγκαλιά.
    Πολύ όμορφες πάντα οι κατασκευές σου, σιγά-σιγά θα απολαύσω την ομορφιά τους.
    Να είσαι καλά και να έχεις όμορφες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη καλώς όρισες!
      Τα παραμύθια μπορεί να αλλάζουν σιγά-σιγά μορφή αλλά όπως και να έχει είναι απόσταξη της λαϊκής σοφίας και γοητεύουν όλες τις ηλικίες.
      Μια περίεργη ψυχολογική λειτουργία μέσα από μηχανισμούς ταύτισης φαντασίας και πραγματικότητας κάνουν λίιιγο πιο κατανοητό τον πολύπλοκο κόσμο μας.
      Κι αφού δεν μπορώ να γράψω παραμύθια (μακάρι να μπορούσα) αφήνομαι να με παρασύρει το συναίσθημα και προσπαθώ να δημιουργώ και παράλληλα να εξασκώ τις όποιες δυνατότητες σε συνδυασμό διάφορων υλικών. Έτσι η δημιουργία εγείρει το συναίσθημα και τη σκέψη αξιοποιώντας κι άλλες παραμέτρους (εξάσκηση, υπομονή, ενθάρρυνση) με θετικά αποτελέσματα.
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη καθώς και για τα καλά σου λόγια.
      Θα χαρώ να τα λέμε καθώς παρακολουθώντας τα σχόλιά σου στη γειτονιά χαίρομαι το λόγο σου.
      Να είσαι καλά Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  10. Πέρασα ν αφησω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ για τις ευχές!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλό Πάσχα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πες πες θα με κάνεις να ξαναδοκιμάσω .
    Τί ωραία που συνδύασες τα ζουζουνια με το παραμύθι .
    Όταν κάνουμε χειροτεχνίες, ξαναγινόμαστε παιδιά.
    Εγώ έτσι νοιώθω Αννίκα μου.
    Πόσο ύψος έχουν τα ζουζούνια ;
    Καλό Πάσχα και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά με υγεία!
    Ρένα μου το ξέρεις καλύτερα απ' τον καθένα πως η ομορφιά βρίσκεται στις μικρές καθημερινές ασχολίες, ακόμη και στις αποτυχίες που ξεπερνάμε όταν πάψουμε να αναζητούμε το τέλειο.
    Επηρεάζομαι εύκολα απ' το φανταστικό κόσμο των παραμυθιών και μια ακαθόριστη νοσταλγία καθορίζει τις δημιουργίες μου. Υπό αυτές τις συνθήκες γίνομαι παιδί
    Τα ζουζούνια είναι 15 εκ. η μελισσούλα και 9 το σκαθαράκι
    (για το σώμα και το κεφάλι δούλεψα πάνω σ' ένα κουβαράκι μαλλί για να μη μου φάει πολύ υλικό) Λίιιγο εξάσκηση θέλει Είμαι σίγουρη θα τα καταφέρεις.
    Να είσαι καλά Χρόνια Πολλά και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή