Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

Η μαγεία δεν κρύβεται μόνο στα παραμύθια!


Ο κόσμος γίνεται μια σταλιά για εκείνους που είναι να συναντηθούν (Γερόντισσα Γαβριηλία)

 Παραμονή Πρωτοχρονιάς και ο Άη Βασίλης ήταν σε πανικό. Ίδρωνε και ξεΐδρωνε σίγουρος πια πως ήταν αδύνατον να παραδώσει όλα τα πακέτα στην ώρα τους. Λίγο τα χρόνια, λίγο κάποια κιλάκια παραπάνω που τον έκαναν δυσκίνητο, λίγο το ψοφόκρυο, παραδέχτηκε πως η κατάσταση πλέον χρειαζόταν..... αντικατάσταση.
 Το σκέφτηκε, το ξανασκέφτηκε, πήρε βαθιά ανάσα και παραβλέποντας τον βασικό ρόλο του ανέθεσε σε μεταφορική το μοίρασμα έστω κάποιων πακέτων. Τι να κάνουμε, σκέφτηκε. Σημασία έχει να πάρει ο καθένας το δώρο του. Λίγο τους ένοιαζε άλλωστε ποιος θα το ‘φερνε.
 Λοιπόν για να μην μακρυγορώ, στις έντεκα και κάτι άρτι αφιχθέν στην πόρτα μου ένα πακέτο.
Πέντε μέρες μετά, σκέφτομαι και γελώ ακόμη με το ύφος του διανομέα. Το δίχως άλλο θα με πέρασε αλλοπαρμένη. Ο καημένος, τρεις φορές με ρώτησε αν ήμουν εγώ ο παραλήπτης. Τέτοια ήταν η έκπληξή μου. Η αλήθεια, δεν περίμενα πακέτο από κανένα. Το άνοιξα και την έκπληξη διαδέχθηκε η  συγκίνηση.


 Ένα όμορφο μπουκάλι decoupage, ένα κουτί επίσης decoupage γεμάτο με  απογευματινά ροφήματα μαζί με μια κόκκινη κάρτα, μια κατακόκκινη καρδιά και ένα τρυφερό σημείωμα γεμάτο ευχές.
Κράτησα ως τώρα, μια …φιλοσοφημένη στάση για τη ζωή. Νομίζω!
 Τέτοιες μέρες όμως φορώ ακόμη το πανωφόρι της αθωότητας κι η νοσταλγία γίνεται άνεμος που γυρίζει πίσω στην αυλή του πατρικού αντάμα με τη γιαγιά Αννίκα, παραμονή Πρωτοχρονιάς, να περιμένουμε τα δώρα που θα πέσουν απ’ τον ουρανό.

 Αυτό μου θύμισε το πακέτο. Ένα "δώρο εξ ουρανού" που με ταξίδεψε σ’ έναν κόσμο που γεμίζει ακόμη με χαρά την καρδιά και την σκέψη μου.
 Κι αυτή η χαρά είναι απόσταγμα της ψυχής για τον έπαινο που ταιριάζει στον αποστολέα, για όλα αυτά  τα όμορφα.

 Προσεχτικά διάλεξα τις λέξεις να τις ταιριάξω και πάλι δεν φτάνουν να αποδώσω το λίγο απ’ το πολύ που αισθάνομαι.
 Λατρεύω αυτές τις ψυχές που αθόρυβα απλώνουν ρίζες και με αγάπη σου προσφέρουν ένα κομμάτι απ' την καρδιά τους.
Ξέρεις, μέσα από τόσες λάθος επιλογές, αυτό το νιόφερτο συναίσθημα είναι απόθεμα ψυχής που σε προσεγγίζει με χαμόγελο, που σου απλώνει το χέρι και το νιώθεις αληθινό, το νιώθεις πως είναι από καρδιάς και πάντα θα είναι φως και αγάπη.

 Ήθελα πολύ να φωνάξω "ευχαριστώωω" να ακουστεί πάνω απ’ τον κάμπο, τα χιονισμένα βουνά, ως την άκρη της θάλασσας, να το πάρει ο άνεμος, το κύμα να το κάνει ευγνωμοσύνη, να το κάνει αγάπη. Νομίζω όμως πως το ξέρει!




38 σχόλια:

  1. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹Παντα να παιρνεις αγαπη απο τους γυρω σου Πολυ ομορφο το δωρο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Σκρουτζάκο με υγεία και όμορφες στιγμές.
      Να είσαι καλά, ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  2. Αννίκα μου κάποιος σε σκέφτηκε, μην ήταν ο άι βασίλης, μην ήταν κάποιο ξωτικό, δεν έχει σημασία. Το νοιάξιμο είναι η ουσία, έτσι με μοιράσματα να πάει κι ολόκληρη η χρονιά και με όμορφες εκπλήξεις.
    Το λέω, κάποιοι άνθρωποι έχουν ευαισθησίες, κι αυτό είναι μαγικό.
    Να τα χαρείς τα δώρα σου, και την φιλία σου!
    Φιλάκια πολλά μαζί με την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Στέλλα μου!
      Τελικά ένα παραμύθι είναι η ζωή μας, με τα καλά ή τα στραβά του, αρκεί να μπορείς να ξεχωρίσεις τα σημάδια της ψυχής του άλλου. Εκεί που κρύβεται η ομορφιά.
      Καλό βράδυ Στέλλα μου!

      Διαγραφή
  3. Να τα χαρείς τα δώρα σου. Μεγαλύτερο δώρο είναι όμως η χαρά που σου πρόσφερε ο Αγιος Βασίλης σου. Πάντα όμορφες σκέψεις να είναι κοντά σου
    Καλή σου μέρα και χρόνια πολλά για τη σημερινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια καλά Άννα μου!
      Η χαρά και η ομορφιά κρύβεται πάντα λίγο πιο έξω απ' τα πρέπει της ζωής. Και τότε είναι πραγματικά ευλογία!
      Να είσαι καλά Άννα μου!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Καλή μου φίλη σου εύχομαι πρώτα Καλή και Δημιουργική χρονιά,να χαίρεσαι όμως και το δωράκι σου και..είδες πόση χαρά δίνει ένα απρόβλεπτο δωράκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Αχτίδα μου!
      Αυτή η απρογραμμάτιστη αγάπη είναι στ' αλήθεια ευλογία!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά με υγεία και με την αθωότητα των παιδικών μας χρόνων να μας συντροφεύει στη ζωή μας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ελένη μου, με υγεία, χαμόγελα, ευγνωμοσύνη και ελπίδες για καλύτερες στιγμές.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Αννίκα μου καλή χρονιά να έχεις και πάντα να χτυπούν την πόρτα σου οι "ντελιβεράδες" του Άι Βασίλη. Πολύ γλυκός ο τίτλος της ανάρτησής σου. "Ο κόσμος γίνεται μια σταλιά για εκείνους που είναι να συναντηθούν".
    Και υπέροχο το δώρο που παρέλαβες.
    Πάντα καλότυχη να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Η έννοια της αγάπης μπορεί να κρύβεται σ' ένα πακέτο και μακάρι οι βοηθοί του Άι Βασίλη να μπορούν να μοιράζουν και δώρα και φως και χαρά και μαγεία και δεκάδες μηνύματα σε όλους.
      Καλή Χρονιά Μαρία μου, καλότυχη για όλους!

      Διαγραφή
  7. Αννίκα μου,
    αυτές οι στιγμές είναι η αποθέωση της ανθρωπιάς. Το μοίρασμα στη ζωή είναι ανεκτίμητη αξία. Το άνοιγμα της αγκαλιάς χαρακτηρίζει ψηλά συναισθήματα και αντοχές.
    Να λοιπόν που ο Άη Βασίλης σου κρατούσε μια όμορφη απρόσμενη έκπληξη που σε γέμισε τόση χαρά.
    Και εμείς μαζί σου την μοιραστήκαμε. Για αυτό είναι τόση η δύναμή της.
    Πάντα όλος ο κόσμος μια αγκαλιά.
    Πόσο όμορφα τα γιορτινά αυτά καλούδια σαν την ψυχή σου και την καρδιά εκείνου/εκείνης που τα δημιούργησε.
    Χρόνια πολλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαγεία, η αγάπη, η ομορφιά της ζωής δεν κρύβεται μόνο στα παραμύθια Γιάννη μου. Μπορεί να κρύβεται σε ανθρώπους που επικοινωνείς, ανταλλάσσεις ιδέες, θεωρείς φίλους κι ας είναι μόνο εικόνες και λόγια πίσω από μια οθόνη.
      Γι αυτούς τους ανθρώπους που εύκολα ξεχωρίζουν για την ευαισθησία και την γενναιοδωρία τους, νιώθεις μια σχέση τόσο οικεία, σαν παλιοί γνώριμοι, σαν να είσαι εσύ. Γιατί είναι άνθρωποι που πιστεύουν σε σένα λίγο παραπάνω απ' ότι πιστεύεις εσύ για τον εαυτό σου. Κι αυτό είναι ευλογία.
      Η ευτυχία είναι μέσα στα απλά, στις λέξεις, στις πράξεις, σ' ένα πακέτο που εμείς του δίνουμε όσες ερμηνείες θέλουμε.
      Γιάννη σ' ευχαριστώ πολύ!
      Χρόνια Πολλά!
      Καλη αυριανή!

      Διαγραφή
  8. Με τι όμορφη έκπληξη ξεκίνησε ο νέος χρόνος για σένα Αννίκα μου,να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια σου!!!
    Καλή Φώτιση!!! Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και Φωτισμένα Μαρία μου με ελπίδα, κάθαρση και εξαγιασμό!
      Να είσαι καλά!
      Καλή αυριανή!

      Διαγραφή
  9. Φυσικά και η μαγεία δεν κρύβεται μόνο στα παραμύθια!
    Έχω γευτεί την ίδια μαγεία Άννα μου και ξέρω πως ένιωσες! ☺
    Πολύ όμορφη, γλυκιά και τρυφερή η παρουσίαση/ανάρτησή σου!
    Μαγεύτηκα!

    Καλή κι ευλογημένη χρονιά εύχομαι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς είναι Αριστέα μου, είναι υπέροχο να νιώθεις πως αυτό που δέχεσαι είναι από καρδιάς κι όχι η υποχρέωση ενός πρέπει.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Ευλογημένη και Φωτισμένη η Χρονιά μας

      Διαγραφή
  10. καλη χρονια ψυχη μου
    ειναι πανεμορφα
    να τα χαρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Κική μου με υγεία και όμορφες εμπνεύσεις
      Χρόνια πολλά, καλά κι ευλογημένα!

      Διαγραφή
  11. ποση χαρα μπορει να κρυβει ενα πακετο!!
    να σου φτιαξει την μερα..... την χρονια ολακερη
    να το χαρεις φιλη μου καλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Σοφία μου. Η χαρά δεν είναι μόνο για τα υλικά, αλλά κυρίως γι αυτά που χάσαμε στην πορεία της ζωής μας. Την αγάπη και την ανάγκη να μοιράζεσαι.
      Σ' ευχαριστώ Σοφία!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  12. Κάτι χαρούμενες φωνές με έφεραν κατά δω και με μεγάλη περιέργεια ήρθα να δω τι είναι αυτό ή αυτά που γέμισαν χαρά την καρδούλα της Αννίκας!
    Να τα χαρείς τα δωράκια γιατί αυτά είναι που μας ενώνουν όλους εδώ σε μια γλυκιά παρέα και κρατώ μαζί σου:
    "Λατρεύω αυτές τις ψυχές που αθόρυβα απλώνουν ρίζες και με αγάπη σου προσφέρουν ένα κομμάτι απ' την καρδιά τους".
    ΑΦιλάκια καρδιάς και πάντα όμορφες εκπλήξεις να σου φέρνει το 2020!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά φορά Στεφανία μου λέμε πως όλα στη ζωή είναι δύσκολα, πολύπλοκα. Εγώ νομίζω πως είναι απλά όταν ανάμεσα στις σχέσεις των ανθρώπων μπορείς να διακρίνεις τα οδόσημα που είναι στραμμένα στο δρόμο της αγάπης, της ευαισθησίας και της αλήθειας.
      Σ’ αυτές τις διαδρομές που ανταμώνουμε με μια τρυφερότητα και μια σχέση τόσο οικεία, αφήνουμε χώρο στην ψυχή μας και πολλές φορές το εγώ γίνεται εσύ. Κι είναι όμορφο αυτό και μ' αρέσει. Μ'αρέσει γιατί είναι ενάντια στην απογοήτευση, στην απομόνωση, στη μοναξιά. Αυτή η σιωπηλή ανάγκη επικοινωνίας πόση ομορφιά φτιάχνει!
      Να είσαι καλά Στεφανία μου!
      Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  13. Αγαπημένη μου Αννίκα οντως η μαγεία δε κρύβεται μόνο στα παραμύθια αλλά και σ αυτό τον αξενο κόσμο της τεχνολογίας!Χρόνια το λέω και το φωνάζω,οτι ευτύχησα να γνωρίσω ανθρώπους που σήμερα καμαρώνω οτι δε ξεχωρίζω απο την οικογένειά μου. Μιλάμε για χίλια πράγματα,προσωπικά,οικογενειακά,σαν νάμασταν απο πάντα μαζί και το περίεργο είναι οτι οταν ανατρέχω να θυμηθώ πότε τους γνώρισα ακόμα και οι ημερομηνίες θαμπώνουν και γίνονται πιο μακρυνές απο ο,τι είναι.Ναι μπορούν να γνωριστούν και να εκτιμηθούν άνθρωποι "κρυμένοι" πίσω απο ένα αδιάφορο άβαταρ αλλά πολύ περισσότερο μέσα απο τις μαύρες κουκίδες των γραμμάτων!!!Κάποιες φορές πάυουν νάναι μαύρες και παίρνουν χρώματα και γεμίζουν συναισθήματα και στα μεταφέρουν και τότε δεν μπορείς να τα προσπεράσεις. Ειδικά οταν σ αγγίζουν.Κάπου νοιώθεις οτι ταυτίζεσαι.Βλέπεις κοινές συνισταμένες και ας είναι βίοι παράλληλοι. Κι επειδή τόχω βιώσει κι εγω ξέρω πώς ειναι να παίρνεις κάτι που δε περιμένεις,πού δνε ξέρεις καν τον αποστολέα και αναρωτιέσαι μέσα στη χαρά σου:"μα τι έκανα ;" Κι ομως μπορεί νάχεις κάνει πολλά περισσότερα απο ό,τι πιστεύεις και το κυριότερο δεν εγινε εξ επιτούτου κι αυτό ειναι το σημαντικό και απο τις δυο πλευρές. Αυθόρμητα έδωσες,αυθόρμητα έλαβες!
    Ευχομαι απο την καρδιά μου ,να συνεχίσεις να μας συγκινείς και να δέχεσαι δώρα καρδιάς κι αυτές οι ρίζες,όσο μακρυά κι αν είναι να δυναμώσουν ,να συναντηθούν και να δέσουν γερά!
    Καλή χρονιά καλή μου!
    Υ.Γ. Εχουν δίκιο τα κορίτσια που ζητάνε να ενημερώνονται για τις αναρτήσεις σου, γιατί ουτε εγω την είχα πάρει χαμπάρι. Το γκατζετάκι ειναι πανεύκολο και αυριο πρώτα ο Θεός ,επειδή κι εγω το έβαλα πρόσφατα,θα στο στείλω να το βάλεις.Φιλάκια πολλά ,καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ένα ποτάμι υπέροχα λόγια, αληθινά που με τιμούν Χαρά μου!
    Μια χρωματιστή πινελιά στην μονοτονία της συνήθειας. Όμορφο γίνεται το ισομοίρασμα των σκέψεων από ανθρώπους διαφορετικούς και τόσο ίδιους.
    Μια συνύπαρξη που γίνεται ο καθρέφτης σου, με καλοπροαίρετες ενέργειες, χωρίς τερτίπια και περιττά που γεμίζουν την ψυχή. Απλές στιγμές, τίποτε το ιδιαίτερο κι όμως τόσο γεμάτες, που αναρωτιέσαι που χωρούν τόσα συναισθήματα.
    Κι αυτή η αναγκαιότητα έχει την μορφή μιας ψυχικής έκφρασης που εμπιστεύεται μια μόνο λέξη. Αγάπη και έκφραση και παιδεία και στοχασμός σε μια λέξη στοχεύουν: Προσφορά δίχως έπαρση!
    Χαρά πολύ σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να είσαι πάντα καλά!
    Καλή Χρονιά κι ευλογημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά πολύ όμορφα τα δωράκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νατάσα μου! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά γεμάτη ομορφιές!

      Διαγραφή
  16. Πόσο χαιρόμαστε Αννίκα μου με την χαρά σου δεν λέγεται.. σε καταλαβαίνουμε όλες εδώ μέσα αφού η γειτονιά αυτή έχει γίνει πια μια αγκαλιά μεγάλη που χωράει όλους μας.. μέσα της υπάρχουν και εκείνοι που σκορπίζουν σαν χρυσόσκονη την χαρά..εκεί που δεν το περιμένεις..για κάτι τόσο όμορφες στιγμές φίλη μου αξίζει να βρισκόμαστε εδώ..
    Η χρονιά που ξεκίνησε για σένα με την όμορφη και αθόρυβη αυτή αγάπη να συνεχιστεί καλή μου ακόμα πιο υπέροχη..όπως τα υπέροχα δωράκια σου..🎁
    Καλή και ευλογημένη χρονιά Αννικα μου να γνωρίζεις στην ζωή σου ανθρώπους όμορφους σε συναισθήματα όπως η φίλη σου με καρδιές γεμάτες αγάπη...🧡 χρονιά πολλά και καλά...😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ρούλα μου για τα αισθήματα και τα καλά σου λόγια.
      Είναι πραγματικά όμορφα όταν σμίγουν τις ψυχές αξίες που δεν χάνονται, βρίσκουν ένα μονοπάτι κι ακολουθούν συνοδοιπόροι στις ίδιες στράτες
      Να είσαι καλά Ρούλα μου να έχεις μια όμορφη χρονιά γεμάτη χαρές και υγεία!

      Διαγραφή
  17. Τί όμορφο!!!!
    Η μαγεία, λοιπόν, κρύβεται σε κάποιες ψυχές...
    Χάρηκα, Αννίκα μου, που μπήκε ο νέος χρόνος χαμογελαστός στο κατώφλι σου!
    Νά'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι σύμπτωση! Σχεδόν ταυτόχρονα γράφαμε σχόλιο και οι δύο. Κάτι λένε για μεγάλα πνεύματα, μα εγω δεν το πολυπιστεύω.
    Όλγα μου να σ' ευχαριστήσω που μας κάνεις κοινωνούς στους στοχασμούς και τα βιώματά σου. Εκεί κρύβεται η μαγεία.
    Να είσαι καλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγκινήθηκα πολύ, τι ψέματα να πω;
    Εύχομαι παντα χαρες κι αγγίγματα αγάπης να σου χτυπούν την πόρτα γλυκιά μου φίλη.
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σ' ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου!
    Είναι μεγάλη χαρά που σε βλέπω ξανά στην πόρτα μου. Μας έλειψες!
    Καλώς όρισες!
    Ώρα καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτή την ανάρτησή σου δεν την είδα Αννίκα μου.
    Τα λόγια της γερόντισσας Γαβριηλίας, είναι πολύ συγκινητικά και τα πιστεύω.
    Όπως πιστεύω κι όσα γράφεις γι'αυτό που ένιωσες όταν πήρες τα δώρα σου. Να είσαι καλά και να παίρνεις πάντα χαρές.
    Τώρα έγραψα το μέιλ μου για να μη χάνω τις αναρτήσεις σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλό μεσημέρι!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές! Είναι πράγματι όμορφο να παίρνεις αγάπη από ανθρώπους που δεν ξέρεις το χρώμα των ματιών τους, γνωρίζεις όμως πολύ καλά την ψυχή τους. Να ξέρεις δεν μετράω χρόνο ούτε απουσίες. Σημασία έχει η παρουσία σου, όταν και όποτε.
      Να είσαι καλά, καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  22. Καλημερα Αννικα και οι δυο κατασκευές ειναι πολύ όμορφες!
    Τι ωραία τα λόγια της γερόντισσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριάδνη σ' ευχαριστώ πολύ!
      Παρεξηγημένη η γερόντισσα ωστόσο με αλήθειες που καίνε.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή