Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

Ένα δώρο και πολλές ευχαριστίες!

 

Εσείς το ξέρατε πως οι σύγχρονοι Άη-Βασίληδες με τζιν, δεκάποντα και ξανθό μαλλί (ενδεχομένως) μοιράζουν δώρα στα γενέθλιά τους με μια άλλη οπτική προσέγγιση, με ανιδιοτελή προσφορά και αγάπη απροϋπόθετη; Ένας τέτοιος Άη-Βασίλης ακούει στο όνομα Mia που απλόχερα σκορπίζει την καλοσύνη της.  Άμα έχεις μεγάλη καρδιά!

Μία μου σ’ ευχαριστώ πολύ για το δώρο σου όπως και για την όμορφη χειροποίητη κάρτα. Το τσαντάκι βρήκε ήδη τη θέση του, καθώς φιλοξενεί πια τα κουβαράκια με το βελονάκι μου, που πάντα έχανα. Να είσαι καλά, με υγεία, με αισιοδοξία και χαμόγελα, με εμπνεύσεις, να μοιράζεις πάντα αγάπη!

 Καλά Χριστούγεννα Μία!


Περισσότερα για τη Μία: εδώ!


17 σχόλια:

  1. Χο χο χο!
    Κάτι ξέρουμε από τον Άη-Βασίλη Μία!
    Πολύ ωραίο τσαντάκι και πολύ πρακτικό!
    Να είσαι καλά να το χαρείς και να το γεμίσεις με ό,τι σου αρέσει πιο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο δοτική η αγαπημένη μας Μία!
    Πολύ όμορφο το τσαντάκι σου, Αννίκα μου! Να το χαρείς!
    Είμαι αδικαιολόγητη που δεν πέρασα να σου ευχηθώ για την ονομαστική σου εορτή! Χρόνια σου πολλά, με υγεία, αγάπη και χαρές στο σπιτικό σου!
    Νά'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αννίκα μου, πολύ χαίρομαι που έλαβες το τσαντάκι. Και πόσο χαίρομαι που σου αρέσει το δωράκι μου. Να το χαρείς, φίλη μου. Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι άλλα δωρα;; Τι γίνεται; Πήρα και γω!!! Ωραίο το τσαντάκι και πρακτικό. Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη η κίνηση της Μίας! Μπράβο.
    Πολύ όμορφο δώρο. Φαντάζομαι την έκπληξη στο πρόσωπο σου Άννίκα μου.

    Χρόνια πολλά να πω για την γιορτή σου είμαι ασυγχώρητη, όλες τις ευχές του κόσμου στην αγκαλιά σου εύχομαι.
    σε φιλώ
    καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το δωράκι σου, να το χαρείς. Η Μαρία είναι από τους πιο γνωστούς Αη Βασίληδες. Πήρα και εγώ δωράκι από τα χεράκια της.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αννίκα μου αξίζεις τόσα κι άλλα τόσα δώρα!
    Ευχομαι το τσαντάκι να γεμίσει με όμορφα πραγματάκια.
    Πόσο μ αρεσει η διακόσμηση του σπιτιού σου!!!Τρυφερή,φωτεινή,αγαπησιάρικη
    Ευχομαι έτσι νάναι ολες οι Γιορτινές μέρες ,σε σκάση του 2020 που θέλησε να μείνει ανεξίτηλο στη μνήμη μας με αρνητικό πρόσημο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαρείς το δωράκι σου Αννικα μου και όχι δεν ήξερα ότι μοιράζουν δώρα στα γενέθλιά τους Αι Βασίληδες...Η Μία μου το μαθε!
    Να σαι καλά να χαρείς το δώρο σου και η Μία να ναι καλά να προσφέρει που τόσο μας έχει αποδείξει
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ζηλεύω γιατί και ο Άγιος Βασίλης- Μία κτύπησε και την δικιά μου πόρτα και όλα αυτά για να γιορτάσουμε τα γενέθλια της Μίας και να γλυκάνει η καρδούλα μας αυτές τις "περίεργες" γιορτινές μέρες!
    Να το χαρείς το τσαντάκι σου που το γεμίζω με ευχές χαράς, υγείας και Αγάπης!

    ΑΦιλάκια Αννίκα μου με γλυκές ευχές καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αφού ο αληθινός Αη Βασίλης δεν θα μπορέσει να έρθει εφετος, ανέλαβε τον ρόλο αυτόν η Μία μας.
    Με υγεία να χαρείς το όμορφο δώρο σου Αννίβα μου.
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η γλυκιά Μια σε ρόλο Άγιου Βασίλη μοιράζει απλόχερα τα δώρα της κι αναμένω κι εγώ με μεγάλη ανυπομονησία! Με γεια και καλό βραδάκι Αννίκα μου! 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα δωράκια της Μίας μας. Φορτωμένα με την αγάπη της και την τέχνη της.
    Να τα χαρείς Αννίκα μου. Καλές και όμορφες γιορτινές μέρες.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ πληγώνομαι που δεν μπορώ να πάω ταχυδρομείο! Πάντα χρήσιμο ένα τσαντάκικαι θα σε βολέψει σίγουρα.Καλές γιορτές κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να το χαρείς Αννίκα μου!! Χρόνια Πολλά έστω και καθυστερημένα.
    Γεια στα χέρια σου Mia μου!!
    Καλές γιορτές και στις δυο σας.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά Αννίκα μου! Ούτε που μου πήγε ο νους πως γιορτάζεις. Μπερδεύτηκα με το "Αννίκα" :)
    Να είσαι υγιής και αισιόδοξη και να χαρείς το όμορφο δώρο της πολυτάλαντης Mia μας.
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας :)
    Καλό σας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχωρήστε με που δεν θα απαντήσω ξεχωριστά στον καθένα. Όμως παρά τον περιορισμένο χρόνο αισθάνομαι την ευθύνη να σας ευχαριστήσω
    Ευχαριστώ τη Μία για το όμορφο δώρο και την ανυστερόβουλη αγάπη της. Ευχαριστώ και όλους εσάς και τον καθένα χωριστά για τις ευχές σας.
    Εύχομαι με τη σειρά μου υγεία, ψυχική δύναμη και αισιοδοξία. Αυτά τα Χριστούγεννα θα είναι διαφορετικά, με πολλές επιβεβλημένες αλλαγές. Αλλά, να πάρει η ευχή, δεν είναι απλά συνήθεια η οικογένεια γύρω απ’ το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, είναι ανεκτίμητο δώρο ζωής.
    Ας μην αφήσουμε τη θλίψη να βρει χαραμάδα να τρυπώσει στην ψυχή και να κλέψει στιγμές χαράς και ευλογίας που αξιωθήκαμε. Η σκέψη και η θύμηση δεν μπαίνουν σε καλούπια, ούτε περιορίζονται στους στενούς ορίζοντες ενός δωματίου.
    Η ζωή είναι ένα νόμισμα με δύο όψεις, ας ευχηθούμε σύντομα να δούμε και την άλλη καλή της πλευρά. Όχι μόνο για μας, κυρίως γι αυτούς που αγαπάμε!
    Να έχετε όμορφες γιορτινές μέρες γεμάτες φως!
    Σας ευχαριστώ!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ομορφαααααα πραματα ειναι αυτααααααα
    η αγαπη για τους αλλους
    απλα καθημερινα αντικειμενα ...... μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή