Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Μάνα, Μητέρα, Μαμά!

..."Σ' αγαπώ...καλό ταξίδι" 
λέξεις που δεν ειπώθηκαν ακούστηκαν σαν απολογισμός
την ώρα που σε ξεπροβοδούσα. Έβρεχε εκείνη τη μέρα. 
Ιούνης μήνας κι ένα γλυκό ψιλόβροχο σαν πρωτοβρόχι 
έκανε τη μοναξιά μου ακόμη πιο πικρή.
Μορφή ολοφώτεινη στα όνειρά μου
 σ' έναν κόσμο ξέχειλο από φως
 και ιλαρότητα. 
Κι όταν το πρώτο φως της μέρας ξεθωριάζει το όνειρο,
 ζεστή ακόμη νοιώθω τη θαλπωρή
 της ματιάς σου,
 γιατί η αγάπη δεν χάνεται στην αιωνιότητα 
ακόμη κι αν οι λέξεις χάνονται στον κόσμο της σιωπής.


ολόκληρο το κείμενο στο  Ααχ Μάνα!


Για τις Μανούλες που ζουν στην καρδιά μας!


                                              Αννίκα

16 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ τρυφερό και συγκινητικό απόσπασμα, κι ακόμη πιο ωραία η φωτογραφία με τον πίνακα που επέλεξες Αννίκα.
    Εύχομαι η μανούλα σου να είναι πάντα δίπλα σου, και στα όνειρα σου και στις δυσκολίες σου αλλά από εκεί όπου βρίσκεται να χαίρεται με τις χαρές σου και με την ευτυχία σου!
    Η γωνιά της καρδιάς μου όπου φυλάμε αυτούς που μας λείπουν είναι η πιό ζεστή, η πιό πληγωμένη αλλά πολλές φορές και η πιό δυνατή.
    Φιλιά για μια όμορφη Κυριακή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου σ' ευχαριστώ, με συγκινείς.
      Όταν αυτοί που αγαπάς δεν είναι πια μαζί σου συνειδητοποιείς πόσο πολύ σου λείπουν.
      Να είσαι καλά καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου. Ζουν πάντα στην καρδιά και το μυαλό μας. Πολλά φιλιά, Αννίκα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απουσία τους αντισταθμίζεται από την γεμάτη τρυφερότητα ανάμνηση για όσα ζήσαμε μαζί.
      Μία μου σ' ευχαριστώ εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Να σας χαιρόμαστε Αννίκα μου.
    Μορφές ασύγκριτες, ζωής δωρήτριες, αγάπης νεροκουβαλήτριες.
    Να χαίρεσαι κάθε σου στιγμή και να απολαμβάνεις αυτή σου τη μεγάλη ιδιότητα.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου υπέροχα λόγια, θερμά σ' ευχαριστώ!
      Καλή εβδομάδα!
      Την εκτίμησή μου!

      Διαγραφή
  4. Τελεια η αναρτηση σου!!!Χρονια πολλα σε σενα και σε ολες τις μητερες 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Αννίκα μου σε όλες τις μανούλες.
    Ακόμη κι αυτές που έφυγαν,ζούνε μέσα στις καρδιές μας.
    Συγκλονιστικό το απόσπασμα όπως και η εικόνα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Ρένα μου και για τις μανούλες που ζουν στην καρδιά μας λιβάνι και κεράκι η θύμησή μας.
      Να είσαι καλά! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Ακόμα κι όποια αισθάνεται όποιο παιδί παιδί της. Ίσως τότε, ακόμα περισσότερο.

    Καλή βδομάδα, Αννίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Διονύση.
      Ακόμη κι όταν αισθάνεται όλα τα παιδιά, παιδιά της. Έχεις δίκιο. (δυο κορίτσια έκανε, αλλά σε τέτοιες στιγμές έλεγε εφτά-όσα ήταν τα αδέρφια της ) Κάποιες φορές αναγκάζεσαι να γίνεις η μητέρα της μητέρας σου όταν γίνεται εύθραυστη και ευάλωτη και χρειάζεται προστασία. Αβάσταχτο είναι αυτή η φθορά του νου να ξεμακραίνει τις μνήμες.
      Χθες στο προσκλητήριο απόντων μια προσευχή για όλες τις μανούλες που δεν είναι μαζί μας.
      Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Αννίκα μου οπως εγραψες οσο τις εχουμε στην καρδια μας εκεινες δεν χανονται.. οπως τα λογια απο το αποσμασμα που εβαλες εδω..
    Μπορει να περασε η μερα της αλλά μηπως ολες οι μερες του χρονου δεν ειναι δικες τους;
    Να ειναι καλα ολες οι μανουλες του κοσμου..!!! καλη εβδομαδα να έχεις.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρούλα μου τις σκεφτόμαστε κάθε ώρα, κάθε στιγμή και με κάθε ευκαιρία. Και μέσα από την ανάμνηση νοιώθουμε την παρουσία τους δίπλα μας.
    Να είναι καλά όλες οι μανούλες στον κόσμο, χωρίς βάσανα. Για κείνες που έφυγαν ένα κεράκι για την ψυχή τους.
    Ρούλα σ' ευχαριστώ να έχεις καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ Αννίκα μου όντως οι μανούλες μας ζουν στην καρδιά μας! Μου λείπει ακόμη και ας έφυγε κοντά τρία χρόνια!!!
    Τώρα είδα την ανάρτηση, περαστικά μου πες, αλλά σχώρα με... αργώ να μπω και να χαθώ στο διαδίκτυο. Μου έμεινε ένας μπαμπάς τώρα και με απασχολεί.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τηνε κι ας άργησε.
      Άννα μου δεν σε μαλώνω και σε καταλαβαίνω καλύτερα απ' τον καθένα.
      Να ξέρεις θα χαίρομαι πάντα όποτε και αν τα λέμε.
      Για τις μανούλες που έφυγαν μια μικρή θλίψη θα συνοδεύει πάντα τη μνήμη τους.
      Άννα μου σε φιλώ Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή