Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019

Σήμερα θα έλθω για Σένα


Σήμερα δεν θα έρθω μόνο για να Σου καταθέσω τα προβλήματά μου και τον πόνο μου, δεν θα 'ρθω μόνο για να Σε παρακαλέσω.
Σήμερα θα 'ρθω για να Σε δω, Λαμπερή και με μεγαλοπρέπεια να περιφέρεσαι στους δρόμους της πόλης.
Να νιώσω αυτή την ασφάλεια ότι σκεπάζεις αυτόν τον τόπο.
 Να σου ψελλίσω, κοίτα Παναγιά μου πόσοι Έλληνες και όχι μόνο, ήρθαν στη Χάρη Σου...
φρούρησε την Ελλάδα σου!
Να ασπαστώ με δέος την Εικόνα Σου
και να ακούσω στην καρδιά μου: "Καλώς τον!!!"

Αντεπάλης Πάνος 

        Πηγή: Ιερά Μητρόπολις Θηβών και Λεβαδείας
                                

                                                        Χρόνια Πολλά 

18 σχόλια:

  1. Σκεφτόμουν πως έχω μια ζωγραφιστή βυζαντινή εικόνα που την αγαπώ πολύ με την παναγία, την είχα αγοράσει κάποτε από έναν αγιογράφο στην Σκόπελο.
    Αλλά η εικόνα της παναγίας που από μικρό παιδί αγαπώ πολύ μα πάρα πολύ είναι στην κρεββατοκάμαρα της μαμάς μου, και δεν έχει χρηματική αξία αλλά μεγάλη συναισθηματική. Γιατί σαν παιδί πολλές φορές, ή μάλλον όσες φορές την κοιτούσα την πίστευα.

    Χρόνια πολλά, σε όσους πιστεύουν και σε όσους όχι.
    Να έχουμε την αγάπη της όλοι μας!

    φιλιά γιορτινά Αννίκα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου ο καθένας με τον δικό του τρόπο, ψάχνοντας μέσα στην ψυχή του ας αποδώσει τα πρεπούμενα. Η αγάπη και η παρρησία Της ταπεινή και άδολη κανένα δεν καταπιέζει.
      Χρόνια Πολλά!
      Η βοήθειά Της και η προστασία Της νυν και αεί!

      Διαγραφή
  2. Πόσο ειλικρινής εξομολόγηση καρδιάς αυτά τα όμορφα λόγια! Έχει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό η Παναγιά μέσα μας. Στη ζωή μας, στην καθημερινότητά μας.
    Χρόνια σου πολλά Αννίκα μου. Όμορφες καλοκαιρινές στιγμές να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Γιάννη μου!
      Η πιο μεγάλη του καλοκαιριού τούτη της Παναγίας η γιορτή. Μεγάλη και πλατιά όπως η απεραντοσύνη της θάλασσας, στοργική όπως η αγκαλιά της μάνας.
      Σήμερα θα 'πρεπε να σκύψω το κεφάλι και με περίσσια θλίψη να ζητήσω συγχώρεση για όσες φορές την πίκρανα. Σήμερα....γιατί από αύριο θα γεμίσει η ψυχή μου πάλι μικρότητες.
      Να είσαι καλά φίλε μου!

      Διαγραφή
  3. Εκεί που καταφεύγουμε όλοι όταν κινδυνεύουμε, ή ζοριζόμαστε. Στην εικόνα της, στην αγκαλιά της, στη μεγαλοσύνη της. Δεν θα το περιόριζα στα όρια της Ελλάδας μόνο, αφού η πίστη δεν γνωρίζει σύνορα, είναι πανανθρώπινη αξία.
    Αννίκα μου, και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά και ας μας φωτίζει από κει πάνω που είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ασθμαίνει η ψυχή στις ανηφόρες της ζωής, όταν λυγίζουμε οι ολιγόπιστοι, όταν χάνουμε την ελπίδα, ας είναι το Δικό Της χέρι το στήριγμα στο γονάτισμα της ψυχής μας
      Χρόνια Πολλά Μαρία μου και του χρόνου!

      Διαγραφή
  4. Όπως έγραψα και χθες είναι η..MΑΝΑ..είναι η Ελπίδα με Ε κεφαλαίο καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια Μάνα που νοιάζεται, που προστατεύει, που συγχωρεί, με μια τεράστια αγκαλιά ...όπως ακριβώς μιας μάνας.
      Χρόνια Πολλά Αχτίδα μου!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, Χρόνια πολλά. Αν τελειώνανε τα ανθρώπινα βάσανα θα τελειώναν και οι προσευχές. Γιατί στα εύκολα ξεχνάμε να λέμε Δόξα τω Θεώ. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Χριστίνα μου. Είναι σημαντικό η προσευχή μας να συνοδεύεται από δοξολογίες και ευχαριστίες για να ανακαλύπτουμε την εσωτερική μας δύναμη, να αποδεχόμαστε τα δύσκολα, να κατανοούμε τη Χάρη Του.
      Χρόνια Πολλά!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Εχουμε την αναγκη να μας στηριζει η Χαρη της Αννικα μου και εχουμε ξεχασει να λεμε ενα ευχαριστω Στην Παναγια μας που είναι το στηριγμα μας στις δυσκολιες της ψυχης..
    Ας μας έχει όλους υπο την σκεπη της η Πλατυτέρα των ουρανών..!!
    Να περνας ομορφα Αννικα μου χρονια πολλα σε όλους εστω και αν εχουν περασει μερες απο την Γιορτη Της... οι ευχες ειναι παντα ευπροσδεκτες ε; φιλακιαααα!!!😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευπρόσδεκτες πάντα οι ευχές Ρούλα μου και σ' ευχαριστώ.
      Χρόνια Πολλά Την ευλογία και την προστασία Της πάντα.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Σήμερα η αφεντιά μου, έρχεται κατά σε Αννίκα μου, για να εκφράσει την χαρά της που διάβασε αυτό το ευχαριστώ... Συνήθως ζητάμε, παρακαλάμε και δεν ευγνωμονούμε για όσα μας έχει προσφέρει η ζωή!

    Πολλά ΑΦιλάκια αγάπης και καρδιάς σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη χαρά της ζωής και στη λύπη είμαστε απόντες, δεν ξέρω πια αν μας αγγίζουν ή θεωρούμε πως είναι άλλη μια τυπική διαδικασία.
      Και απαιτούμε.
      Δος ημίν σήμερον!
      Και τρέφεται ο νους και δυναμώνει απ’ την επαιτεία δίχως ένα ευχαριστώ, αντίδωρο της ψυχής μας ανομολόγητο. Ξεχνάμε μέχρι την επόμενη φορά που οι μυλόπετρες της ζωής θα μας βυθίσουν στην απογοήτευση αναζητώντας πάλι την παρρησία Της.
      Κι εκείνη σαν μάνα που νοιάζεται και συγχωρεί δεν θα την αρνηθεί.
      Καλό απόγευμα Στεφανία μου!
      Μια πλατιά αγκαλιά σαν το πράσινο που αγναντεύεις!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά στην Παναγία μας, Αννίκα μου, έστω και αργά. Καλό μήνα, φίλη μου. Επέστρεψα από τις διακοπές. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου χαιρόμαστε που είσαι πάλι μαζί μας. Μας έλειψαν οι δημιουργίες σου.
      Να έχεις την ευχή της Παναγίας και καλό μήνα
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Αννίκα μου Καλό μήνα να έχεις και να έχουμε όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή